zaterdag 30 november 2013

Cosmopinie


Vandaag is mijn artikel wat eerder, maar dat maakt vast en zeker niks uit! :) 
Dit is een enorm handig site, vind ik althans. Cosmopinie is een site waar je over zowat alle beauty- en verzorgingsproducten een review kan vinden van verschillende mensen. Er wordt ook gestemd op werking, textuur, prijs etc. Heel handig dus. Ik laat jullie vandaag een beetje van de site zien.





In het menu zijn verschillende kopjes. Bijvoorbeeld producten en reviews, dan krijg je een overzicht de categorieën binnen producten zoals: make-up, accessoires, lichaamsverzorging etc. Bij merken krijg je gewoon een overzicht van alle merken. Als je op artikelen klikt krijg je eigenlijk een blog te zien, daar staan onder andere handige tips in. Leden, forum en video's lijkt me wel duidelijk.



Zo ziet een overzicht van punten eruit. Ik heb als voorbeeld Rituals Eve's kiss gepakt. Je ziet dat er op 5 'onderwerpen' wordt beoordeeld. Een 5 is het maximale cijfer. Als je wat meer naar onder scrolt dan kom je bij de reviews uit. Bij de reviews staan plus- en minpunten bij. Bij sommige producten staat er maar een review of zelfs helemaal geen.

Dat was kort wat over cosmopinie. Wat vind jij?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten