zaterdag 16 november 2013

Dit zou ik wel willen..


Dit zou ik wel willen... doen, hebben, kunnen etc. Ik ga net als favorites at the moment, zo'n artikel vaker schrijven. Dan maak ik de zin dit zou ik wel willen.. af. Deze keer maak ik de zin af met hebben van make-up.






Als allereerste, de stays no matter what jumbo eye pencil & shadow van essence.  Wat een naam zeg! Maar ik las er wel hele goeie dingen over als ik naar reviews zocht. Ze geven best veel pigment af en blijven goed zitten las ik. Hij is in acht kleuren verkrijgbaar(van boven naar onder): gorgeous grey, whipped white frosting, chocolate brownie, green garden, cute copper, powerful purple, blazing black en twinkling turqiuose. Ik zou dan het liefste gorgeous grey en daarna blazing black. 


Ik weet niet precies waarom, maar ik wil heel graag een sleek I-Divine eyeshadow palette. Ik denk dat ik hem toch niet zal gebruiken en dat vind ik zonde. Sleek heeft al verschillende paletten uitgebracht. Op de foto zie je oh so special. In dit palet zitten verschillende kleuren, van zwart tot roze. Het nieuwste palet van sleek is celestial, daar zitten meer koele kleuren in. 




Het is misschien niet echt een make-up product, maar ik niet echt een fan van lipgloss. Het plakt bij mij aan alle kanten. Ik ben meer van lipbalm. Ik heb zelf al fruity shine cherry, die is heel fijn en ik wil dus nog wel een of twee. De twee die ik nog wel zou willen hebben zijn fruity shine guave, hij ruikt naar watermeloen en pearly shine. Deze labello's geven een lichte glans af en een beetje kleur. 

Dat was wat ik nog wel zou willen hebben van make-up. 













Geen opmerkingen:

Een reactie posten