donderdag 28 november 2013

mijn eerste beautycase


Toen ik ongeveer 11 jaar was, was ik een keer op een verjaardag en daar hadden we met een beautycase elkaar opgemaakt. Ik vond dat zo leuk, dus toen had ik er ook eentje gevraagd. Dat was er eentje van de Intertoys. Ik kwam deze vandaag weer eens tegen! 







De beautycase heb ik eigenlijk nooit echt gebruikt. Ik was een kind van 11, wat moest ik er dan mee. De inhoud is helemaal zo slecht nog niet. Er zit een blushkwast, wenkbrauwborsteltje, een lipkwastje (zit er niet meer in en ik heb geen idee hoe je dat eigenlijk noemt), twee oogschaduwkwastje en een blendkwast. De blendkwast gebruik ik nu nog steeds. Er zitten in totaal 24 kleuren oogschaduw in, maar niet echt die je altijd draagt. Ook zitten er twee kleuren blush in en twee kleuren powder. Dan heb je ook nog eens 4 lipsticks, 2 lakjes (zitten bij mijn andere lakjes) en 4 oogschaduwpoeders. Nou, wat had ik hier nou mee gemoeten als kind... 




De kleuren oogschaduw zijn best mooi, maar lang niet alle. Ze geven niet veel pigment af, maar veel verwacht ook niet van zo'n beautycase. Over de blush en de powder is wel hetzelfde te zeggen.


Zoals je hier zit kan ik dus niet werken met felle kleuren oogschaduw. Eigenlijk heb ik gewoon wat gedaan en niet nagedacht. Het resultaat: mijn linkeroog lijkt net een blauw oog en mijn rechteroog, tja daar zijn gewoon geen woorden voor! Oké, ik heb me nu zelf een beetje zitten afkraken, maar ik moest het gewoon proberen. Allemaal zo'n kleurtjes, daar moet ik gewoon iets mee proberen. Ik leer het nog wel!






1 opmerking:

  1. Haha heel grappig dat je m weer gevonden hebt. Hopelijk kun je er nog iets van gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen