woensdag 27 november 2013

Favorites at the moment


Sieraden zijn er in allerlei soorten, maten, kleuren en vormen. Er zit dus altijd wel iets tussen wat je leuk vindt of vaak draagt. Ik ga vandaag mijn favoriete sieraden laten zien.





 Ik draag altijd, maar dan ook echt altijd mijn horloge. Het liefste met een simpel armbandje er naast. Mijn horloge is van true spirit en ik had hem gekocht bij Trekpleister. De horloge zijn er niet altijd. Ik heb niet zo'n duur horloge. Als ik er maar een om heb! Mijn horloge heeft een leren bandje en om het klokje zitten kleine diamantjes.


Dit is mijn eerste ring die mij ook daadwerkelijk past (oké, er zit nog een stukje tape aan de binnenkant zodat hij beter blijft zitten). Het zijn twee vleugels die om je vinger zijn geslagen. Hij is te koop bij H&M voor €5,- Ik heb hem niet zo heel vaak gedragen, maar toch is hij al een beetje roze/oranje aan worden aan de achterkant. Het zilver gaat er al een beetje af. 


Dit hangertje vond ik een paar maanden geleden en hing het aan een kettinkje. Het is een klein (nep)diamantje. Een simpele ketting eigenlijk. Deze zit bij mijn favorieten, omdat het toch wel iets heeft. Misschien die glinstering. Ik heb niet zo vaak kettingen om, maar als ik er eentje om heb is het negen van de tien keer deze.

Dat waren wel mijn favorieten sieraden op dit moment. Wat draag jij vaak?













2 opmerkingen: