woensdag 13 november 2013

Favorites at the moment


Ik wil voortaan favorites at the moment doen. Deze keer laat ik mijn drie favorieten lakjes zien.




\
De eerste die ik laat zien is van Catrice George Blueney. Het is een hele donkerblauwe kleur met fijne glitters erin. Op de foto zie je een laagje. Hij dekt niet super, maar na twee laagjes is hij super mooi


Deze is te koop bij drogisterijen als Kruidvat en trekpleister.


 Dit was mijn eerste lakje van catrice en ik was er heel tevreden over. Dit is Catrice sold out forever. Dit is een donkere mintgroene kleur. Hij dekt beter dan george blueney. Ik zou er wel nog een laagje overheen doen anders dan schijnt hij een beetje door.


Catrice is te koop bij drogisterijen als Kruidvat en trekpleister


 Dit is sinds kort mijn nieuwe favoriete kleur geworden: bordeaux rood. Ik moest dus natuurlijk daar een lakje van hebben. Ik koos voor essence do you speak love. Na een laagje is hij nog best wel fel voor een bordeaux rode kleur. Dat veranderde al snel toen ik nog een laagje erover heen deed.


Essence is te koop bij Kruidvat.


Dat waren mijn favorieten lakjes. Wat zijn jouw favorieten lakjes?










Geen opmerkingen:

Een reactie posten