zondag 24 november 2013

Live my weekend #1


Dit is mijn weekend in foto's. Ik wou dit al eerder doen, maar het lukte niet altijd. Mijn weekend is ook niet altijd even interessant. Ik wil hier graag jullie mening over of ik dit vaker moet gaan doen.



Zaterdag


Zaterdagochtend begon ik met duo brownies maken.


Het duo gedeelte zie je niet echt, maar ze waren echt heerlijk!



Op zaterdag staat ook mijn standaard klusje gepland: het caviahok verschonen! Je ziet wel dat het nodig is. Ze krijgen dan ook een berg hooi in het hok. Daar kruipen ze graag in! Zie jij hem nog zitten?


Ze kregen ook nog een stukje banaan. Ik vond ik dit zo'n lieve foto!


Deze hagel kregen we omdat mijn broer bij de jumbo werkt. Het is een xxl hagel met smarties ertussen. Het is echt dikke hagel waar je snel vol van zit. De smarties met de hagel smaakt best goed. Je raakt van deze hagel heel snel vol.



Deze week had ik proefwerkweek. Dat betekent geen huiswerk in het weekend! Maar ik moet voor dinsdag een tekening afmaken, dus daar ben ik alvast aan begonnen. Het is best lastig. We moeten van een dier een voorwerp maken. Ik maak van een konijn een draaitelefoon.



Door het artikel over hobby's, kreeg ik zin om weer eens een 3d-kaart te maken. Ik heb er dus eentje gemaakt. Mijn bureau ziet er nog steeds hetzelfde uit als op de foto; een grote troep!



Als laatste op die zaterdag heb ik alvast een deel van dit bericht in elkaar gezet.

Zondag


onderweg naar oma


Als we in de auto ergens naar onderweg zijn, lees ik altijd graag een tijdschrift. Deze keer ging het over handlezen. Dat was best interessant! Voor de mensen het willen weten: dit artikel stond in de moodiez.


Bij mij nicht hebben ze sinds kort een nieuw hondje en die hebben ze meegenomen. Kijk hoe klein en schatig die is! Het is een yorkshire terrier.


Dit is echt schandalig: ik ben een beautyblogger en heb dit weekend voor het eerst een eyeliner gebruikt! Ik vind het goed gelukt.



Vanmiddag was ik ook naar the hunger games catching fire geweest. Samen met een nicht en mijn zusje. De film was super spannend! Het heeft weer zo'n open einde als de eerste. Volgend jaar komt pas deel drie part 1 uit! Zolang kan ik niet wachten!

Dit was een weekend van mij in foto's. Als ik zoiets vaker moet gaan doen hoor ik dat graag in de comments!





1 opmerking:

  1. Leuke foto's! Die hagelslag met smarties moet ik ook maar snel gaan kopen :-) En de brownies zien er ook heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen