woensdag 6 november 2013

Hot chocolate van nestle


Het begint weer wat kouder te worden en af en toe al regen. De warme chocolade melk met slagroom komt dus ook weer terug! Ik maak warme chocolade melk altijd met water. Ik ben gewoon niet zo van de melk. De meeste denken misschien dat dat waterig wordt, maar bij deze valt dat mee.





Ik heb het pak hot chocolat van nestle bij de jumbo gekocht voor rond de €2,- Het maken is helemaal niet lastig. Ik doe alleen 2,5 theelepel. Anders gaat hij een beetje poederig smaken vind ik. Het ligt er natuurlijk aan de maat mok.


De mok die ik hier gebruik is heel klein, dus ik heb maar een beetje erin gedaan.


Ik heb er een scheut water bij gedaan en goed geroerd. Je ziet dat er wel vanalles aan de binnenkant blijft zitten. Dat komt door het roeren, het komt dan een beetje omhoog. Je moet wel zorgen dat het goed gemixt is. Anders zakt er een deel naar de bodem en drink je op het laatste drap.


Doe het kokende water erbij. Spuit er een toef slagroom op en klaar! Op de foto is de schuimlaag al weg, omdat er niet veel in zat ging het ook sneller weg. Hij is er dus wel. Het heeft ook een volle smaak voor chocomelk gemaakt van water.


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten