donderdag 7 november 2013

Essence nieuwe website


Essence heeft een paar dagen geleden de lay-out en de inhoud van de website helemaal verandert. Zelf vind ik de site nu mooier en handiger. Ik laat een paar delen van de site zien. De producten zijn nu ook heel anders weergeven. Dat is toch een van de beste verbeteringen vind ik.





Dit krijg je te zien als je op producten klikt. Een heel handig overzicht. Je hebt nu 11 categorieën: lippen, ogen, gezicht, nagels, removers, handen, beauty tools, pure skin, gezichtsverzorging, my skin en geuren. Alleen bij sommige categorieën mis ik een paar producten, zoals bij de geuren. Er staan maar vier geuren, terwijl er een stuk of acht zijn. Dat is wel een nadeel.


  Als je op een categorie klikt, krijg je eigenlijk weer categorieën te zien. Als je op lippen klikt: lipgloss, lipstick, lipverzorging en lipliner. Als je op lipstick klikt krijg je twee verschillende soorten.



Als op je zo'n soort klikt, krijg je altijd zoiets. Het product, daaronder de kleuren en rechts plaatjes/foto's te zien. Onder de foto's staat iets over het product, de ingrediënten en soms ook advies. Met de kleuren vind ik dit veel makkelijker. Het is duidelijker.

Wat verder nog nieuw is, dat zijn de tutorials (het zijn er niet veel) en je kan je nu ook online producten bestellen. Het is dus ook een webshop geworden. Ook kun je meer lezen over het merk. Wat ik jammer vind, maar ook weer niet. Is dat je niet meer vooruit kunt kijken op de trend edities. Je kunt wel nog terug kijken en wat nu te koop is. Terug kijken gaat ook niet meer zo ver, maar vijf op dit moment.
Wil je de website graag bezoeken? klik maar! 














Geen opmerkingen:

Een reactie posten