woensdag 20 november 2013

Kruidvat make-up actie 1+1 gratis



Woehoe! Zo'n acties vind ik nou leuk. Voor sinterklaas heeft Kruidvat een actie opgestart, die alleen geldig is op 20 november van vijf uur tot 8 uur avonds. Op alle make-up, maar dan ook echt alle was 1+1 gratis. Alle combinaties mogelijk. Nou, ik moest er dus heen!




Ik heb maar drie dingen gekocht. Ik wou meer maar de producten die ik nog wilde hadden ze helaas niet (De Kruidvat in mijn dorp is helaas maar een klein filiaal). Toevallig zijn ze alle drie van Catrice. Nog een reden waarom ik niet zoveel heb is dat het gewoon heel druk was en ik niet fatsoenlijk kon kijken.





Ik van catrice het absolute nude palet, een mono eyeshadow en een multi colour blush. Vandaag review ik de producten niet, omdat het een beetje laat is om zo'n uitgebreid artikel te schrijven. Ik vertel gewoon in het kort wat over het product.


         

Absolute Nude eyeshadow palette
Deze is volgens mij al best lang in het assortiment. Ik wou sowieso nog een goed nude palet. Ook als je zo rond leest op blogs kom je deze wel eens tegen en dan lees je (meestal) een positieve review. Nog een reden was dat ik deze pakte is, als je zo dicht bij elkaar staat voor het schap dan hoor je alles en toen zei iemand tegen haar medeshopper: 'Wist je dat die oogschaduw van catrice super fijn is!?' Dat gaf toch wel een doorslag dat ik nog die losse oogschaduw ook meenam. Het palet bevat zes kleuren. Ik vind wel dat de donkerste twee veel op elkaar lijken. Hij kost €4,99. Dat vind ik een mooi prijsje voor zes kleuren.



Mono eyeshadow
Ik wou nog een paarsbruine oogschaduw en 570 plum up the jam kwam daar aardig in de richting. De oogschaduw bevat glitter. Ik vind dat wel leuk, maar soms gaat die glitter over mijn hele gezicht zitten in de loop van de dag en dat vind ik weer minder. We zullen zien. Dit zijn trouwens mijn eerste echte producten van Catrice. Ik gebruik al een mascara, maar verder ook niks. Ik ben heel erg nieuwsgierig naar deze oogschaduw. Hij kost €2,89.



Multi colour blush
Ik zag deze blush liggen en dacht: 'Die moet ik hebben!' Je hebt een roze versie en een bruine versie. Ik koos voor de roze, 060 Strawberry Frappucino. Ik vind de naam echt leuk en past best goed bij de kleuren eigenlijk. Je ruikt zelfs een beetje de aardbei! Er zitten vier kleuren in met een strepen textuur. De kleuren zijn bruinroze, roze, babyroze en een hele licht roze kleur (bijna wit). De blush kost €3,99.

Dit waren mijn producten die ik heb gekocht. Heb jij deze actie meegekregen en ben je er geweest? Heb je dan meer kunnen kopen als mij?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten