maandag 26 mei 2014

Welcome to my life #21


Het einde van het schooljaar komt steeds dichterbij! Nog een week of 5..
Deze week was rustig, maar tegelijk ook druk. Ik weet het, het klinkt heel raar. Het was gewoon een rare week. Ik kan ook amper geloven dat het vorige week was dat het zo'n lekker warm weer was. Het lijkt net twee weken geleden, maar toen fietste ik door de stortregen!
Kijk je mee?





Maandag


Vorige week was het zo'n lekker weertje! Ik had die dag wel een beetje een dipje.
Ik zat buiten en de kat kwam wel erg dichtbij liggen dan normaal. (voor de mensen die het niet weten: het is een wilde kat die wij voeren) Niet dat het erg is, ik vond het juist leuk! ;)


Het dipje kwam wel beetje ongelegen, want ik had namelijk een Duits proefwerk waar ik nog niet veel aan had gedaan. (i.v.m. geschiedenis proefwerk, druk druk druk!)


Toen ik klaar was, zag ik dat de poes lag te slapen. Hoe schattig!

dinsdag


Ik heb een nieuwe, overheerlijke smoothie ontdekt! Nectarine met een beetje aardbei. Het begon met gewoon nectarine, toen had ik zin in wat anders en gooide er één aardbei bij. Dat smaakte erg lekker! Ik wilde wel dat de nectarine meer naar voren kwam, dus maar een klein aardbeitje is al genoeg. Je proeft dat het wat zoeter wordt. De kleur wordt ook meteen roder.


Die avond ook nog even naar de kapper. Ik heb mijn pony weer een heel stuk korter laten knippen. Hij zit nu een stuk beter! Ook de puntjes eraf en dan ziet mijn haar er al wat meer verzorgd uit :)

woensdag


Nog iets wat ik heb uitgevonden deze week: een gaaf effect op je lippen. Ik had namelijk een bepaalde labello op en daarover deed ik lipstick. De lipstick zag er anders uit, ietsje mooier zelfs!
Ik wil nog niks verklappen, want hierover komt binnenkort een artikel. Het is geen normale transparante labello die ik gebruikte.

donderdag


 Dit vond ik best grappig uitzien. Toen ik 's morgens op mijn fiets zat, zag ik overal waar ik keek super donkere wolken. Behalve daar waar ik heen moet! Haha, dat is mijn nog nooit overkomen. Het is meestal dat ik de donkere wolken in fiets!


Ik ben echt blij dat mijn puntjes eraf zijn geknipt. Mijn haar lijkt er dan altijd voller uit!



Zie je die zonsondergang? Hoe mooi! 

vrijdag


Ik hielp mam weer met koken! Ik probeer voortaan op de zaterdagavond te koken. Ik kan namelijk lasagne, macaroni etc. zelf maken. Dan kan mam ook weer eens even niks doen :)
Afgelopen week werd dat vrijdag.


Kijk wat leuk, hij staat met z'n pootjes tegen het hok aan ;)

zaterdag


Mijn haar droeg ik zaterdag weer eens anders. In zo'n filmpje van Zenner had ik een keer zo'n staart gezien met een ponytailloop. Ik dacht dat dat ook zonder die ponytailloop kan en dat kan ook! Het is een beetje slordiger, maar het ziet er wel mooi uit :)


Mijn nichtje deed zondag de Communie, dus zaterdag maakte ik nog even zo'n hangers van een soort brooddeeg.


Daarna gauw huiswerk maken met een fruithapje ;)



 Ik wilde al heel lang weer eens cupcakes maken. Zaterdag is dat gelukt. Dit is het resultaat! Best mooi of niet?
(het moeten trouwens vlinders voorstellen)

Zondag

Van zondag heb ik helaas geen foto's. Ik zat namelijk om half 10 al in de kerk en was rond half 10 's avonds pas weer thuis. Ja, dat was een lange, maar super leuke dag! Mijn nichtje had wel geluk met het weer. Het was heerlijk weer en we konden dus zwemmen!

En dat was mijn week! Volgende week is lekker rustig. Ik heb namelijk maar 2 échte dagen school. Maandag en woensdag heb ik les en dinsdag (morgen) is sportdag (Whoepie!). Donderdag en vrijdag is Hemelvaartsdag. 
Hoe was jouw week? Heb jij ook vrij deze week?

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's heb je gemaakt. Je kapsel is echt onwijs tof! Die zonsondergang is echt prachtig! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Wat een lieve kat ook! Ik vind je haar ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je haar ziet er goed uit!
    Ik ben nieuwsgierig naar je artikel over labello en lippenstift.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk die cavia's en mooie zonsondergang en foto's! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuek blog!
    Misschien is dit iets voor jou...
    WIN: €50 shoptegoed voor Van Haren; in een giveaway op mijn blog!
    €50 GIFTCARD VOOR VAN HAREN GIVEAWAY HIER
    xo.
    FROM HATS TO HEELS

    BeantwoordenVerwijderen