dinsdag 6 mei 2014

NYC City Proof Twistable intense lip color


De laatste tijd zie ik heel veel lippotloden langskomen. Van Rimmel London tot Miss Sporty. Niet heel lang geleden was er 1+1 gratis bij de Kruidvat (zaterdag bij Trekpleister!) en toen nam ik 2 lippotloden mee van NYC. 








De trend van de lippotloden sprak me erg aan. Ik heb van verschillende merken reviews gezien. Ik koos voor de potloden van NYC. Bij mij zie je alleen nog 'my lips but better' kleurtjes, deze keer dus ook! Ik heb 011 Brooklyn Brown Stone en 020 Riverside Rose. Er zijn nog 10 andere kleuren. Deze variëren van felrood tot lichte nude kleurtjes. 


NYC vertelt dat deze potloden uren blijven zitten. Ook zijn ze intens en voelen als zijde aan op je lippen. Verder dat het aanbrengen makkelijk gaat door het potlood formaat. 

Met flits

Zonder flits
De swatches zijn goed, maar niet fantastisch. De bovenste kleur is Brooklyn Brown Stone, die ziet het best uit (van de twee die ik heb). Riverside Rose is nog beetje doorzichtig. Jammer! De textuur voelde wel heel zacht en lekker creamy. Ik moet wel zeggen dat ze in de verpakking donkerder lijken..




Brooklyn Brown Stone

Brooklyn Brown Stone is een warme nudetint met een lichte gouden shimmer. Het aanbrengen ging gemakkelijker dan ik dacht. Soms dan vlekte hij een beetje.




Riverside Rose

Riverside rose is een oudroze kleur, maar wel natuurlijk. Deze vlekte ook. Jammer zeg! Het pigment is wel beter dan ik had gedacht na hem te hebben geswatcht. 



 Dit zijn prima lippotloden. Na 2 à 3 uur wel even bijwerken. Een hapje en een drankje overleven ze helaas net niet. Het aanbrengen ging makkelijker dan ik dacht. Ik denk wel dat als je ze al een tijdje gebruikt, die 'punt' weg is. Dat wordt het misschien moeilijker aanbrengen.
Ik vind deze potloden goed genoeg om mee te beginnen en de kleuren zijn voor mij perfect. Ik zocht vooral nog zo'n kleur als Riverside Rose.
Deze potloden zijn te koop bij Kruidvat (Niet alle filialen) voor €3,99 Dat is te doen, toch? :)
Gebruik jij lippotloden?


2 opmerkingen:

  1. Lijken me fijne lipstiften! De swatches zien er ook heel goed uit.
    Riverside Rose vind ik je heel mooi staan <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijken mij erg fijn, ook mooie subtiele kleurtjes <3

    BeantwoordenVerwijderen