donderdag 15 mei 2014

Favoriete lente- en zomerkleding



In de Meivakantie was het niet zo'n fijn weer, de tweede week dan. Maar toch heb ik foto's gemaakt van mijn favoriete lente- en zomerkleding. Het is gelukkig al wat beter het weer :)
Toen ik de kleren weer eens aan had, kreeg ik weer helemaal zin in de zomer! Nog eventjes wachten..
Kijk je mee?




Dit setje zag je misschien al in een shoplog voorbij komen. Het witte colbertje is lekker makkelijk te combineren. De top eronder vind ik zo lekker zomers. Met de turquoise kleur en de kralen.


Dit kanten truitje zag je misschien al een keertje in een look of the day. Hij zit zo lekker! Hij heeft ook een beetje een wijdere hals, dat vind ik erg mooi met een statement ketting.
Het broekje wat ik eronder draag met de sterren is nog van vorig jaar. Dat is weer eens wat anders dan een normaal spijkerbroekje.


Deze doorzichtige tops zag je vorig jaar veel, maar ik vind ze nog steeds zo leuk! Zelf heb ik een zwarte. Meestal doe ik er een fel gekleurde top onder. 


Mijn peplum top blijft ook een favoriet! Deze is ook helemaal van kant. Achter is hij ook een beetje langer.


Deze hoge, korte broek is ook van vorige jaar. Ik heb hem wat opgeleukt met driehoekige studs. Op de achterkant heb ik bolvormige studs gezet. 
Het shirtje dat ik hier draag vind ik ook super leuk. Vol met kleuren en valt losjes.


Een lichte spijkerbroek kan ik ook echt niet missen in de lente en zomer!


En jumpsuits vind ik ook zo leuk! Deze heb ik nog van vorig jaar. Hij is lekker zacht en heeft een goeie elastieken band boven en in het midden.


Mijn nieuw jurkje mag natuurlijk ook niet ontbreken! Ik vind het een best 'zweverig' jurkje eigenlijk.



Zo'n dunne, gekleurde riempjes vind ik ook zo leuk staan. Maar een witte, zwarte of bruine mag ook hoor! :p



Mijn nieuwe, zwarte plateau schoenen lopen ook zo heerlijk! Een paar lage gympen (die overal bijpassen) heb ik ook zeker nodig in de lente en zomer.


En sandaaltjes vind ik ook zo leuk! Ik kan niet wachten tot ik ze aankan! Deze hebben ook zo'n leuke kraaltjes.



Mijn twee statement ketting vind ik ook zo mooi. Ik heb nu een zilver en goudkleurige. Op het moment genoeg voor mij :p De zilveren is iets subtieler. Ze komen trouwens allebei van de Primark af.

Dat waren mijn favoriete lente- en zomerkleding!
Wat draag jij graag in de lente/zomer?

2 opmerkingen:

  1. Dat shortje met die sterretjes is echt zo leuk! Lekker vrolijk ook :D Leuke zomer kleding allemaal zeg, ik word er helemaal blij van!

    BeantwoordenVerwijderen