maandag 12 mei 2014

Welcome to my life #19



En dan is de Meivakantie al voorbij! Ik heb best veel aan mijn blog gewerkt de afgelopen week, precies wat ik wilde :) 


Maandag



Maandagmorgen ging ik mee bloemen kopen. Het ziet er dan altijd zo mooi en kleurrijk uit, vind ik! Ik krijg dan altijd weer de kriebels om mijn eigen bloemenbakje te hebben, maar ik weet dat dat niet gaat werken. Ik verzorg ze namelijk maar een week of zo en dan vergeet ik het de hele tijd..


Toen we terug kwamen, zag ik dat de kip lekker buiten het hok lag te relaxen :p

Maandagmiddag kwam er nog een klasgenootje langs om samen aan een werkstuk te werken.

Dinsdag


Dinsdag begon ik maar eens met leren. Ik heb de komende week namelijk elke dag een proefwerk.. Dan merk je toch al dat de vakantie al bijna voorbij is.


Toen ik klaar was, heb lekker veel gewerkt aan mijn blog.


Even wat uitproberen met donkere oogschaduw. Ook probeerde ik eens buiten mijn bewegend ooglid en arcadeboog te werken. Dat doe ik namelijk nooit.. Deze look kom je nog wel een keertje tegen volgende week.

Woensdag


Woensdag was mama even weg met mijn zusje, dus toen greep ik mijn kans en maakte het moederdagcadeautje! Mijn zusje had fijn tijd kunnen rekken, dan had ik zeker genoeg tijd voor de brooddeeg hangers. Ja, heel sneaky :p
Wat ik heb gemaakt, kun je hier lezen.

Donderdag


Woensdagavond had ik twee knotjes in met slapen, zodat ik de volgende dag krullen had. In de morgen moest ik werken, dus toen had ik maar even één knot gemaakt. De krullen waren dus eigenlijk wat voller..


Sinds ik die cakepops had gemaakt, heb ik ook zin om weer eens cupcakes te maken! Ik keek mijn cupcakeboek nog eens door en ik heb al paar gezien die ik graag wil maken. Een keertje, nog geen idee wanneer..

Vrijdag


Vrijdagmorgen moest ik een tand laten trekken. Ik haat dat zo! Of ja, de verdoving. Hoewel het deze keer minder erg was, dan de vorige keren. Hopelijk kan mijn beugel er dan eerder uit..
Ik had zo'n last dat ik nergens zin in had en als ik nergens zin in heb, ga ik spelletjes doen :p Candy Crush is zo'n spel dat ik super lang niet meer heb gedaan. Ik had tot drie 's middags last van de verdoving.



Die avond gingen we nog even naar een dorp in de buurt. Ik deed grote inkopen washi tape. (De eerste keer dat ik washi tape ga gebruiken :p) Ik kocht eerst 2 pakjes bij de Hema en toen zagen we er ook nog bij de Action liggen, daar nam ik er ook twee pakjes mee. Haha, ik kon het gewoon niet laten. Ze waren zo goedkoop vergeleken met die van de Hema!
Verder kocht ik nog nagelriemcrème van Essence, want mijn nagelriemen zien er niet uit! Verder kocht ik nog een schrift, waar ik de tips van mijn scheurkalender in ga bewaren. Er zitten echt handige tips tussen! Die kan ik gewoon niet zomaar weggooien :p


Alvast een beetje gesorteerd. Er zitten vier tabbladen in, dus ook vier categorieën. En toevallig hadden de paperclips dezelfde kleuren als de tabbladen!

 Zaterdag


Zaterdagmorgen keek ik Glee. Ik vind het echt een hele leuke serie en zeker een aanrader! Hoeveel ik heb gekeken in de vakantie is tegengevallen, maar twee keer!


Toen we van de ortho die vrijdag terug kwamen, hadden we aardbeien meegenomen. Dat zijn zo'n lekkere aardbeien! Ze zijn redelijk klein, maar oh zo lekker! Ze zijn een beetje zoet. :)


Ik koos na het leren nagellak uit, waar ik mijn nagels binnenkort in wil lakken. Ik was helemaal vergeten dat ik de nagellakpotjes rechtop heb staan nu. Echt fijn :)


 De look die ik vrijdag droeg, had ik met het absolute nude palette gemaakt van Catrice. Het was lang geleden dat ik dat gebruikte. Hiermee kun je mooie subtiele looks mee maken, zoals deze.


Halverwege de middag ging ik met mijn turngroep ergens trainen waar ze zo'n valbakken met schuimblokken hebben. Dat is super leuk! Ik heb alleen de foto's nog niet binnen. Ik denk dat je ze nog wel een keertje komt te zien!
Ik was net op tijd thuis voor de finale van het Eurovisie Songfestival. Voor degene die het niet gevolgd/gehoord hebben: Nederland is tweede geworden! En Oostenrijk eerst, maar Oostenrijk was ook erg goed.
Zondag


Regende het ook de hele week door bij jullie? Bij ons grotendeels wel. Dat vond de kat niet zo leuk, maar hij kon schuilen onder de tafel. (Als hij voor de raam wilde zitten dan)


Zondagavond heb ik nog heel wat vooruit gewerkt aan mijn blog.


Daarna nog gauw alvast een begin gemaakt aan mijn nagels. Hier zie je 03 Grunge me tender! van een limited edition. Deze dekt wel erg slecht moet ik zeggen, maar het is zo'n mooie kleur!
Essence heeft nu ook een mintkleur erbij gedaan, maar volgens mij neigt die naar turquoise.

Dat was mijn week! Volgende week al heel wat proefwerken zoals ik al zei. Ik denk dat het wel gaat lukken.. Hopelijk. Ik heb in ieder geval al wat artikelen klaar staan :)
Hoe was jouw week? Had je ook Meivakantie of begint hij net voor jou?

1 opmerking: