zondag 18 mei 2014

Golden Sky


In welcome to my life zag je al dat ik een look had gemaakt. Vandaag vertel ik je hoe ik de look maakte! Ik gebruikte alleen 2 kleuren van het Sleek oh so special palette. Een gouden kleur en een blauwe. Verder nog een oogpotlood en wat mascara. 




Ik begon met de donkerblauwe shimmer kleur op mijn bewegend ooglid.


Daarna deed ik een heel klein beetje gouden oogschaduw op mijn kwast en bracht hem lichtjes over de blauwe oogschaduw.


Daarna ging ik buiten mijn bewegend ooglid werken. Ik vind het best goed gelukt! Ik begon in mijn ooghoek en ging langzaam een stukje omhoog.


Daarna in mijn arcadeboog bracht weer die gouden oogschaduw aan. En tot slot bracht ik nog een goudkleurig oogpotlood aan tot de helft van mijn waterlijn. Dat zie je alleen op de fullface foto..





En dan is dit de uiteindelijke look. Ik vind hem best mooi geworden. Ik zou hem alleen niet als alledaagse look gebruiken.. Toch wat te donker voor mij! Ik heb liever niet zo'n opvallende look.
Wat vind jij van deze look?

1 opmerking:

  1. Mooie look! Ik vind hem heel feestelijk en moest eigenlijk meteen aan de kerst denken ;)

    BeantwoordenVerwijderen