vrijdag 30 mei 2014

Photo Friday: That looks funny


Ik moet echt nog wennen en die nieuwe rubriek. Vorige week was ik hem weer vergeten! :(
Er is wel al een ideetje in mijn opgekomen hoe ik het niet meer kan vergeten! Maar goed.
Jiami van Lifesplash had bedacht dat je panty een mooie filter kan zijn. Dat wilde ik eens uitproberen! Ik gebruikte alleen geen panty, maar verschillende sjaals!
Kijk je mee?

















En dat was weer een Photo Friday! Er zitten wat mindere foto's tussen, vind ik tenminste. Maar er zitten ook erg mooie tussen.
Wat vind jij van dit effect?

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooi effect!
    Vrolijk maar mystrieus,
    Ik ga het zeker proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je je sjaals gebruikte voor de filter. De foto's zien er leuk uit :) liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's! En wat creatief dat je sjaals hebt gebruikt voor de filter!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat geeft een grappig effect zeg, leuk om eens wat foto's mee uit te proberen. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen