vrijdag 28 februari 2014

Essence effeoct lakjes 02 baby, you're a firework


Eerder vertelde ik jullie dat ik vier effect lakjes van essence heb gekocht. Een week geleden had ik een review geschreven over 04 Skyfall. De groene kleur (helemaal links). Vandaag review ik 02 baby, you're a firework. De roze kleur.




Toen ik deze op de site Essence zag staan, wist ik meteen dat ik hem moest hebben. Kijk hoe lief die eruit ziet! Sugar vind ik zeker passen bij dit kleurtje! Eens kijken of hij ook een sugar effect heeft!


Het jammere is dat je een goeie kleur ondergrond moet kiezen. Ik had geen idee welke kleur ik moest pakken. Eerst wou ik zwart, maar dat is zo donker. Toen had ik de perfecte kleur gevonden, maar die kleur zag er een beetje raar uit op mijn nagels. Uiteindelijk stond ik voor de keuze tussen deze bruingouden kleur en een mintgroene. Hier heb ik alleen nog de bruingouden kleur van miss Helen op en op de tweede met matte topcoat, maar jammer genoeg zie je dat niet goed op de foto. Wat je op de foto ziet is totaal het tegenovergestelde...


 Omdat ik de eerste keer de nagellak er niet goed afkreeg (het ging heel moeizaam!), koos ik ervoor om maar drie nagels per hand te lakken met dit lieflijke kleurtje. Ik lakte mijn wijsvingernagel, ringvingernagel en duimnagel. Er kwam vooral een roze gloed over mijn nagel en als je je vinger beweegt zie je de glittertjes schitteren. Heel erg mooi! Ik kreeg dit effect na twee laagjes lakken.
De ondergrond was wel een goede keus, maar voor de foto niet. Je ziet niet het effect lakje niet super. Nu het sugar effect. Waar is hij!? Mijn nagel voelt gewoon super glad aan. Ik voel helemaal niks, geen korreltje, niks! Erg jammer, dan ben ik wel benieuwd of hoe hij eraf gaat!



(boven met flits, onder zonder) 
Hier zie je het lakje met twee andere ondergronden. De mintgroene vind ik ook erg mooi, maar deze zie je jammer genoeg ook niet goed! De zwarte integendeel zie je alle glittertjes goed zitten. Ook dit effect kreeg ik na twee laagjes.

Wat vind jij van dit lakje? Ik ben er redelijk tevreden over, het enige is de ondergrond (lastige keus). Persoonlijk vind ik toch 04 skyfall mooier. Heb jij al effect lakjes van Essence?


6 opmerkingen:

  1. mooi lakje. wat leuk die combinaties die je ermee hebt gemaakt: maakt de lak echt mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie zachte lakjes! Ik vind de roze lak wel erg mooi, Lijkt me super mooi voor in de lente als ik mijn slippers of sleehakken weer aan heb! X vanilles-x.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen