dinsdag 4 februari 2014

Liebster award!


zelfgemaakt, knap hè :p


Whoepie, ik ben genomineerd voor de liebster award :) Door Vanilles. In eerste instantie dacht ik dat dit was voor al wat bekendere bloggers, dat klopt dus niet helemaal! De liebster award is voor beginnende bloggers in het zonnetje te zetten en natuurlijk om wat leuke blogs te ontdekken die nog niet zo bekend zijn, maar wel heel leuk! 







De regels:
- Noem degene die jou heeft genomineerd (check!)
- Beantwoord de 11 vragen van degene die jou heeft genomineerd
- Nomineer 9 andere bloggers met minder 200 volgers (ik dacht eerst 5 bloggers)
- Breng de genomineerden op de hoogte

Nou laten we beginnen!
nailartdesings.blogspot.nl
Wat had ik slechte foto's! :p

Wanneer ben je begonnen met bloggen?
Deze blog heb ik sinds de herfstvakantie (2013) Maar ik had al eerder een blog in 2011, maar helaas stopte die en toen kwam ik bij blogger terecht. Daar heb ik tot juni 2013 geblogd over nail-art. Verder had ik ook nog een cupcake blog, maar dat liep allemaal niet zo lekker... Alle twee de blogs.

Wat is je favoriete kledingmerk?
Mijn favoriete kledingmerk, hmm... Ik heb van verschillende merken kleding die ik leuk vind. Die merken van Sting vind ik leuk en h&m vind ik ook zo leuk!





Heb je een favoriete blogger?
Ik volg verschillende blogs via bloglovin, maar mijn twee favoriete bloggers zijn toch wel Teske en Saskia.

Krijg je wel eens pakketjes van webshops?
Nee, helaas niet :( Je kan niet alles hebben ;p




Heb je een favoriet beauty product?
Dit is net zoals bij favoriete kledingmerk, ik heb overal wel wat van. Eens even kijken, ik vind de essence glow tinted lipbalm erg fijn en i-divine palette oh so special van Sleek is heel erg mooi.

Hoeveel pageviews heb je gemiddeld per dag?
Dat verschild altijd. Meestal rond de 50 (niet zo heel veel dus), soms wat meer soms wat minder. Als ik geen artikel plaats, dan zijn het er heel weinig.


Uit: look of the day
Hoe beschrijf jij je kledingstijl?
Op dit moment ben ik van kledingstijl aan het veranderen, ik wil kleren die mij wat ouder doen lijken, wat best lastig is met mijn figuur.. Ik draag graag bijvoorbeeld een simpele broek met een wat aparter shirt of andersom.




Van welk merk heb je de meeste beauty producten?
Essence. Het goedkoopste merk met een redelijk goeie kwaliteit! Ik ben op dit moment wel van andere merken aan het proberen. Ik wil nog heel graag iets van eyeslipsface (elf) uitproberen.

Wat vind je het leukste aan een blog?
Ik vind het leukste aan een blog dat je achter dingen te weten komt. Je ontdekt nieuwe beautymerken en kijkt naar leuke tutorials (of lezen :p). Je krijgt ideeën om wat te doen. Bijvoorbeeld iets maken zoals een visionboard



Wat is je favoriete kledingstuk?
Weer zo'n vraag waar ik duizend antwoorden op heb :p. Mijn broek met zo'n stiksels (zie eerdere afbeelding) op de knie vind ik erg leuk en zit ook erg fijn en verder nog de bovenstaande trui. Die is heerlijk zacht van binnen!

Wil je nog iets aan je blog veranderen?
likeasparkle.blogspot.nl Meer hoef ik niet! ;p Oke goed, op dit moment niet echt. Lay-out vind ik mooi en leuk en de artikelen gaan ook al stukken beter :)

Ik vond het echt leuk om deze vragen te antwoorden, je zal dus ook een paar vragen terug zien komen hieronder. Eigenlijk is het een soort tag! :)

De bloggers die ik ga nomineren:Inge van http://www.ingewm.nl/
Hilde van http://thebitsandbobsblog.weebly.com/
Nikita van http://confessionofabeautyguru.weebly.com/
Bianca van http://pinkit1988.blogspot.nl/Saskia van http://mywickedweirdlife.com/
Savannah van http://dreamxlovely.blogspot.nl/Ik kijk alleen op deze blogs, die minder dan 200 volgers hebben.. Dus meer kan ik er ook niet echt nomineren...Maar goed, dit zijn mijn vragen:
- Ben jij eerder genomineerd voor de liebster award?
- Waarom begon je met bloggen?
- Hoe kwam je bij de blognaam?
- Hoeveel pageviews heb je ongeveer per dag?
- Waar schrijf jij het liefste over?
- Als jij een onbeperkt budget had, bij welke winkel zou je dat budget willen besteden?
- Als jij maar 1 make-upproduct mocht dragen, wat zou dat dan zijn en waarom?
- Wie is je favoriete blogger (als je er volgt tenminste)
- Omschrijf jouw kledingstijl
- Omschrijf jouw (daily) make-uplook
En tot slot:
- zou jij van bloggen je werk willen maken?

Zo, dit kostte meer tijd dan dat ik dacht! Daarom is hij ook wat later. Ik vond het super leuk om dit te doen! Heb jij nog een vraag aan mij? Dan hoor ik dat graag ;)


5 opmerkingen:

  1. Super bedankt dat je me hebt genomineerd!! :D

    Teske is ook een van mijn favoriete bloggers :) En het Oh so special palette heb ik ook, erg blij mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super lief dank je wel, voel me helemaal vereerd, ben nu gelijk blogpost aan het maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk dat je genomineerd bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks a lot voor het nomineren! Super lief van je!!! <3
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! :) Ik gebruik zelf ook meestal gewoon Essence producten haha, heel af en toe wat duurders kan dan ook gewoon. Liefs, Rowan

    BeantwoordenVerwijderen