donderdag 6 februari 2014

TAG: fairytale



Toen ik deze tag op de blog van Eline zag, wist ik meteen dat ik hem ook moest doen! Alleen al door de naam te lezen, dacht ik: 'Jep, dit wordt het helemaal'. :) Eigenlijk was de liebster award ook al een soort van tag... Maar dit zijn heel, maar dan ook heel andere vragen. Jullie komen steeds meer te weten over mij door al die tags :p.




Sneeuwwitje: Beschouw je jezelf als mooi?
Ik vind mezelf niet echt mooi, maar ook niet heel lelijk. Beetje normaal. Soms denk ik: 'Misschien moet ik maar weer terug naar bed gaan'. Soms dan denk ik: 'Dat heb je weer goed voor elkaar gekregen!' ;) Het verschilt..

Doornroosje: Hoe veel uren slaap je elke nacht? 

ongeveer 7 denk ik, hoewel ik wel de 8 uur probeer. Het is gewoon dat ik niet altijd even makkelijk in slaap kom. Ik heb al een doekje met lavendel langs mijn kussen en als het echt niet lukt, lees ik nog wat...


Bron
Assepoester: Heb je een avondklok? 
Ik ben niet echt van het uitgaan, maar volgens mij heb ik geen avondklok :p

Raponsje: Houd je er van om buiten te zijn? 

Ja! Vooral in de lente en in de zomer, lekker op de trampoline springen vooral :) In de winter en herfst zit ik liever binnen met een grote mok warme chocolademelk!

Roodkapje: Vertrouw je onbekenden snel? 

Niet altijd. Het ligt er vooral aan hoe ze tegen mij doen en hoe ze eruit zien (slecht, ik weet het). Als iemand mij ook al iets (slechts) doet of bij mijn vriendinnen, dan mag ik diegene meestal al niet meer of tenminste dan kijk ik er heel anders naar.

De Zeven Raven: Heb je zusjes of broertjes? Zo ja, hoe is je relatie met hen? 

Ik heb 1 zusje en 1 broer. Ik heb zeker een goede relatie met hen. Mijn zusje en ik doen wel eens vaker dingen samen en meestal spreken we met de nichtjes weleens wat af. Soms kan het ook even goed misgaan, maar het komt altijd goed :) Met mijn broer heb ik ook een goede relatie met hem heb ik wel een beetje vaker ruzie of een discussie dan met mijn zusje. Maar ze zijn allebei heel aardig! Het hoeft zeker niet anders dan nu :p

Belle en het Beest: Wat maakt een persoon mooi in jou ogen? 

Iemand die eerlijk is, maar op een niet harde manier. Die gewoon de waarheid vertelt, maar zo dat het niet hard aankomt. 

De Kikkerkoning: Wat vind je walgelijk? 

Met de mond open eten. Het ziet niet bepaald lekker uit en het geluid erbij vind ik zo vies! Wat ik ook walgelijk vind, maar waar je niks aan kunt doen, is het geluid als je je neus snuit. Heel soms is dat zo hard en dan klinkt het zo onsmakelijk. 

Sjaak en de Bonenstaak: Welke planten staan in jou huis? 

In de woonkamer staat soms een vaas met bloemen en in de keuken twee kleine plantjes. Op zo'n logische plaatsen, zoals voor het raam, staan plantjes.


De Gelaarsde Kat: Heb je huisdieren?

En of ik die heb! Ik heb een hond (Jip), een stuk of 5 kippen (ik vind kippen nogal eng). Tussen de kippen huppelt nog een konijntje (Vlekkie) rond. Natuurlijk de twee cavia's die je wel eens voorbij hebt zien komen. Tot slot nog een paar visjes in een vijver. Ow ja, soms komt er nog een kat binnen lopen die wij altijd voeren. Het is eigenlijk een wilde kat, maar hij weet precies wanneer hij moet komen! :)

Blauwbaard: Noem een zwakte in je karakter. 

Ik kan best snel boos worden en krijg snel tranen. Het boos worden erger ik mezelf ook aan. Dan komt het gewoon zo boos/geïrriteerd eruit, dat ik er zelf van schrik.  



Pinokkio: Wat is je grootste wens? 
Een eigen domein.. Haha, oké serieus: Dat ik (en de rest van de mensen) gezond kan blijven en dat ik een baan kan vinden na mijn school/opleiding. Dat genoeg verdient om een fatsoenlijk leven te leiden.

Peter Pan: Wat is je (mentale) leeftijd?

Dit verschilt vaak. Soms dan gedraag ik me echt als een klein kind of gewoon te druk voor mijn leeftijd. Ik wil altijd ouder proberen te lijken, maar dat lukt niet altijd en dan val ik terug op dat drukke kind. Waar ik mezelf soms ook aan erger...

De Sterrendaalders: Wat is je meest waardevolle bezit?

Hmm.. Waardevolste bezit.. Mijn familie en vrienden en mijn gezondheid. Dit zijn de drie dingen wat ik erg waardevol vind. Sommige families zijn helemaal uit elkaar, net als vrienden. Door een goede gezondheid kan je een leuker leven leiden, denk ik tenminste...

Golden Mary & Pitch Mary: Ben je meer een lui persoon of werk je juist hard? 

Voor school werk ik erg hard. Ik ben ook erg blij met mijn resultaten en dat je het ook kunt zien. Gemiddeld voor school sta ik ook best goed, vind ik. Soms dan heb ik wel eens mijn momenten dat ik helemaal niks wil doen (mijn dipje van twee weken terug bijvoorbeeld). Dan hang ik (bijna letterlijk) op de bank en doe helemaal niks..


Bron
De Stukgedanste Schoentjes: Vind je het leuk om naar feestjes te gaan? 
Op zich wel, maar van het uitgaan moet je echt niet bij mij zijn. Het is op dit moment nog niks voor mij... Andere feestjes met vrienden en familie en zo vind ik erg leuk.

De Nieuwe Kleding van de Keizer: Geef je veel om je kleding? 

Ja! Kleding straalt iets van je uit. Het is een stukje van jezelf, want je vindt iets mooi of je vindt iets lelijk. Je beslist zelf wat je aan wilt en laat zo zien wat je stijl is.

Het Knappe Snijdertje: Vind je jezelf dapper/moedig? 

Niet altijd. Op sommige momenten denk ik van: 'Nou, dat was erg dapper van je!' Maar ik denk net zo vaak: 'Tsjees, kon het niet banger?'.

De Prinses op de Erwt: Ben je gevoelig? 

Best wel. Wat best raar, want zelf ben ik erg direct. Ik kan niet overal tegen, zoals ik al eerder zei: 'ik krijg best snel tranen'. Het is best raar, want dan denk ik zoiets van oké is goed en dan worden er opeens tranen gemaakt... Misschien toch gekwetst?

Dit was weer een tag. Ik vond hem erg leuk om te doen! Als je hem wilt overnemen, hoor ik dat graag, want ik ben benieuwd hoe jij hem invult! Jullie zijn nu ook nog wat meer over mij te weten gekomen. Er is ook een 20 vragen tag die ik graag wil doen, maar die laat ik nog maar even staan! ;)


(als er geen bron onder de foto staat, komt ie van weheartit.com af)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten