zondag 2 februari 2014

Live my weekend 2014 #5



Ik had echt een top weekend! En zeker beter als het vorige weekend :). Ik heb ook heel veel foto's gemaakt! Kijk je mee?



Zaterdag



Zoals als normaal begint mijn ochtend met bloglovin.


Nadat ik heel wat artikelen heb gelezen, heb ik alweer een set op polyvore gemaakt. Ik vind het gewoon zo leuk! Ik zou het zeker eens proberen, je kunt echt alles maken!


Niets is zo vervelend als huiswerk, dus in de ochtend maakte ik gauw wat.


Ik vond mijn look erg mooi zaterdag. Ik had een hele lichte oudroze kleur aan de binnenkant van mijn ooglid en een bruine kleur met roze gloed aan de buitenkant van mijn ooglid. In mijn arcadeboog bracht ik grijs aan. Als je het goed blendt dan ziet het heel mooi uit! Vind ik tenminste :)


Mijn trui droeg ik eens een keertje anders. Normaal heb ik er een lange top onder, maar dit keer  een beetje in de broek met een leuke riem erbij!



 Toen ik de keuken inliep, kwam een heerlijke geur van vers gebakken broodjes me tegen moet.


Dit is zo'n mooi liedje!


Zaterdag zijn we nog even wat 'boodschapjes' gaan doen. Onderweg heb ik de 10 beste tips uitgezocht. Ik had pasgeleden verteld dat ik uit mijn beautyscheurkalender op het einde van de maand/ begin van de maand de beste tips met jullie deel.


 Wat ik gekocht had: een fotocollagelijst (action), beauty&style boek (action), essence glow tinted lipbalm light up en twee essence eye sorbets. Ik ga de producten van essence nog reviewen. Ik ben er erg nieuwsgierig naar! Ben je nieuwsgierig naar het boek? Dan hoor ik dat graag, dan zal ik er nog wat over schrijven.


Ugh, muiswerk. Het scheelt dat ik het kan combineren met proefwerken van wiskunde...


We hadden weer zelf pizza gemaakt, heerlijk!


Deze foto had ik een paar maanden gemaakt met mijn camera zonder geheugenkaartje en die kwam ik vandaag tegen. Ik had een strik gemaakt met mijn haar :p Niet slecht gelukt, hè!

Zondag


'S morgens gingen we weer naar oma. Het hondje van mijn nicht was er ook weer gezellig bij! Ik wil ook graag zo'n schattig klein hondje! :)


Eenmaal thuis begon ik aan de restjes huiswerk en moest ik mijn brander maar eens goed schoonmaken. Waar het theelichtje staat zat helemaal onder het kaarsvet! Ik kwam er ook achter dat het theelichtje wat roet heeft achtergelaten...


Vandaag was het zo'n lekker weertje! Geen wolkje in de lucht en het zonnetje scheen. Het leek wel voorjaar! :)


We hadden met een nichtje afgesproken en gingen lekker op de trampoline springen. In een dunne(re) jas!


Toen ze weg was, ben ik begonnen met het fotograferen van mijn nieuwe spulletjes. Volgend week komt er hopelijk een artikel over!


Ik vind mijn nieuwe lipbalm van essence heel mooi!


Daarna begon ik maar aan dit artikel. Het zijn heel wat foto's! Veel meer dan de vorige keer ;)


En dit is de laatste foto. Op zondag keek ik america's next top model british invasion terug. Blijkbaar komt er elke zondag een herhaling :p

Dit was mijn weekend! Al een heel stuk leuker dan vorige keer.

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk artikel! Wat is je make-up gaaf! Wil je de make-up look een keer uitleggen in een artikel? Ben erg benieuwd!
    Liefs,

    vanilles-x.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik ga binnenkort nog allerlei looks uitleggen of dat deze week wordt, weet ik nog niet. :)

      Verwijderen
  2. Dat hondje; wat een schatje!! Leuk blog heb je, ik volg je nu via bloglovin! X
    www.ingewm.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's, mooie witte trui ook!

    BeantwoordenVerwijderen