zondag 9 februari 2014

Live my weekend 2014 #6



En dan is er alweer een weekend voorbij. Ik had een lekker lui weekend, vooral de zondag. Geen proefwerken volgende week, dus ik had veel meer tijd om van alles te doen. Ik had niet veel op de planning staan, maar niet alles is gelukt... Ik wou nog een look maken voor een artikel, maar dat komt volgende week nog wel. Kijk je mee?


Zaterdag



Vanmorgen werd ik niet wakker in mijn eigen bed, want ik was bij mijn nichtje logeren. Mijn weekend begon om 10 uur toen ik weer thuis was. Ik begon alvast aan mijn artikel wat je gister kon lezen. De appeltaartjes!


Nadat ik nog een look had gemaakt op polyvore. Begon ik maar aan het caviahok. Kijk hoe hij zijn foto op zijn stukje eten houdt ^.^


Deze foto vind ik zo schattig! Hij staat wel eens vaker zo, maar dan ben ik weer net te laat met een foto knippen...


NEEE, ik liet mijn absolute nude palette vallen. Gelukkig is de schade niet groot. De kleur helemaal links en rechts vielen eruit. Ze bleven gelukkig heel, maar ze braken een beetje toen ik ze er terug in deed.


 Op de blog van Teske kwam ik een recept tegen dat me wel lekker leek. French toast rolletjes. Klik hier voor het recept. Ik gebruikte appelstroop met stukjes appel. Heel erg lekker!


YES volgende week geen proefwerken, alleen een beetje huiswerk maken :)


 Onder het huiswerk maken, brand ik graag scentchips. Deze week is aardbei aan de beurt ;)


Mijn (mini) stereo is verhuist naar mijn zusje's kamer. Waar moet ik nu mijn cd's laten?! Ze komen vast wel in mijn rommelkastje terecht :p 

beetje rare waas...

hoi poes...


Zaterdagavond/nacht had ik een optreden... Na het avondeten klaar maken, dus doei make-up...



Nog voordat ik ging, had ik nog een stukje van mr Bean gekeken. Altijd leuk ;p

Zondag


Gister had ik dus een optreden. Het liep nogal uit, dus ik stond pas om half 1 's nachts op het podium! En lag uiteindelijk om 3 uur 's nachts doodmoe in bed. De volgende dag had ik nog wat glitters zitten hier en daar.


Na het ontbijt/lunch (met een heerlijke meloenthee) ging ik maar eens douchen. Ik gebruikte weer de vaseline spray and go. Hij ruikt zo heerlijk fris en is heel fijn dat hij snel intrekt. Als je eens geen zin/tijd hebt voor de body butter ;)


Na het douchen nog een keertje thee gemaakt. Deze keer de caramelised pear. Ook heel lekker.


Ik testte een anti-pluis crème van Schwarzkopf. Er stond op dat als je het regelmatig gebruikt, het resultaat beter is. Ik gebruik het nu één week volgens mij. Mijn haar ziet er de laatste tijd inderdaad beter uit. Het is minder droog en pluist minder snel :)


Een paar weken geleden was de laatste les handvaardigheid. In die les heb ik twee houtjes uitgezaagd en mooi afgewerkt (vind ik zelf :p). Ze hingen al een paar weken aan mijn kastdeur met niks erop. Het werd dus tijd om er wat op te maken! Op de een staat just clothes die komt natuurlijk weer op dezelfde plaats terug te hangen. Op de ander staat don't give up, if you want to try something. De quote die ik ook op mijn blog heb staan onder like a sparkle. Ik weet alleen niet waar ik deze ga hangen...

Ken jij deze puzzels? Twee metalen vormen die in elkaar 
zitten. Je moet ze dan uit elkaar halen, het is niet altijd even makkelijk! We hebben deze al best lang. Het is mij één keertje gelukt, ze uit elkaar halen. 


En vandaag was de tweede keer ;)

Dit was mijn weekend weer. Hoewel ik wat meer op de zondag had willen doen, had ik toch een super weekend! Hoe was jouw weekend? :)


1 opmerking:

  1. Die wentelteefrolletjes lijken me inderdaad zooooo heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen