woensdag 5 februari 2014

Dit zou ik wel willen hebben..


 H&M is een van mijn favoriete winkels. Ik snuffel graag rond tussen de rekken, maar ook op de webshop! Vandaag heb ik weer eens een dit zou ik wel willen hebben. De vorige keer ging het om de Hema, daar heb ik ook echt iets van gekocht. Deze keer is dat denk ik (helaas) wat niet :( Maar ja, dromen mag altijd! ;) Ik heb in totaal 3 kledingstukken en 2 accessoires. Kijk je mee?





Ik begin met deze broek, een high waisted jeans! Ik wil er zo graag eentje, het is alleen dat het hoge gedeelte altijd te wijd is. Zo'n broek kan ik eigenlijk nog maar even laten liggen :(


Verder wil ik heel graag een cirkel/skaterrokje. Ik heb alleen zo'n strakke hoge, maar die zit niet altijd even fijn. Deze vind ik er heel leuk uitzien, op een normale manier dan. Het is niet zo'n heel wijd rokje, maar ook niet die helemaal tegen je benen zit aangeplakt.


Een peplum top vind ik ook zo leuk uitzien! Dit is dan een vrij normale, net als het rokje. Ik vind het er echt leuk uitzien, maar het maakt mij misschien ook weer kleiner.. Ik vind een peplum met een statement ketting een leuke combinatie. Dus:



Een soort van statement ketting. Een kleinere variant. De enige leuke ketting die ik heb is een chain ketting. Die kan niet altijd overal op, ik wou dus sowieso nog een ketting en statement ketting vind ik erg mooi. Bij de h&m hebben ze erg veel kettingen. Op de webshop wat minder, maar ik vond deze al super!

Tot slot deze zilveren ring. Een wat grovere met een kruis. Ik heb hier niet veel over te vertellen, ik vind hem gewoon erg leuk! :)

Dat waren mijn kleren en accessoires die ik nog wil hebben. Ik zal wel niet alles in mijn bezit krijgen, maar dat maakt niks uit! Ik droom nog even lekker verder totdat ik zeker kan zijn dat iets mij past :p
 Koop jij wel eens wat bij de h&m?



4 opmerkingen: