zaterdag 15 februari 2014

Some colorful looks

Sleek oh so special palette
In het begin greep ik erg snel naar de bruine nude tinten. Ook al heb ik heel wat kleurrijke kleurtjes in mijn bezit... Ik vond dus dat daar wel verandering in mocht komen! Ik heb drie looks gemaakt met wat meer kleur. Ik neig nu vooral naar de groene en roze tinten. Dat is weer eens wat anders! Kijk je mee?



De eerste look die ik laat zien, is vooral met roze gemaakt.
Ik begon met een bruine shimmer kleur (catrice absolute nude, 3de kleur) aan te brengen over mijn bewegend ooglid.
Daarna bracht ik plum up the jam van Catrice, een donkere oudroze kleur, aan op de buitenkant van mijn ooglid.
In mijn arcadeboog bracht ik een roze shimmer kleur aan. Gateau van het oh so special palette van Sleek. Daarna blenden en dat was al de eerste look!


De tweede look heeft een groen opvallend accent.
Ik begon met een gouden kleur (gift basket van het oh so special palette)op mijn bewegend ooglid aan te brengen. Dan bracht ik een matte bruine kleur (boxed van het oh so special palette) aan, aan de buitenkant van mijn ooglid.
In mijn arcadeboog bracht ik een redelijk felle kleur groen aan (rimmel london green park, alleen verkrijgbaar bij big bazaar). Daarna goed blenden en daarna heb ik nog een beetje van de essence eye sorbet aangebracht, de groene natuurlijk ;).


Van deze heb ik gek genoeg maar 1 foto... Je zag deze look bij een live my weekend, maar ik ben de rest van de foto's kwijt geraakt. :( Maar goed, het had erger gekund!
Ik begon met een heel licht oud roze kleur op mijn ooglid aan te brengen (2e kleur van catrice absolute nude). Daarna bracht ik een bruin/paars/roze kleur aan (wrapped up van Sleek). Ik weet niet precies wat voor kleur het is... Een bruine met paarse gloed? Ik bracht hem trouwens aan op de buitenkant van mijn ooglid. Daarna grijs in mijn arcadeboog. Ik kwam daar laatst achter dat het erg mooi is, grijs in je aradeboog. Als het niet te donker is.

Ik ben erg benieuwd wat je vond van mijn looks!
 Ik ben wel benieuwd wat voor ooglooks jij meestal maakt, welke kleuren? :)

1 opmerking:

  1. Wat een mooie looks heb je gemaakt! De laatste is mijn favoriet.
    Zelf gebruik ik voornamelijk nude tinten. Draag bijna altijd rode lippenstift, dus dat past meestal het beste erbij.

    BeantwoordenVerwijderen