woensdag 26 februari 2014

Tips and tricks??


De laatste tijd vraag ik vaker rond of ik iets kan verbeteren aan mijn blog, maar ik kan het net zo goed op mijn blog zetten natuurlijk. Ik vroeg me dus af of jullie tips and tricks hebben voor mij? Bijvoorbeeld let beter of je spelling of wat meer lifestyle of wat je maar wilt! Ik zou het dus erg fijn vinden als je een reactie achterlaat met een tip voor mij, ook al is hij al genoemd. Dan weet ik waar ik echt op moet gaan letten ;)



Mijn foto´s.. Ik weet het zijn niet de beste. Ik gebruik nu een Nikon, de S3300. Het is een fijne camera, daar twijfel ik niet aan, maar het is soms lastig foto´s maken. Als ik flits aan heb, moet ik heel erg ver en daarna de foto´s bijsnijden. Als ik de flits uit heb, krijgt de foto meestal een gele gloed. Ik ben nu ook aan het sparen voor een spiegelreflexcamera, namelijk de Canon eos 1100d


Ik wil hem zo graag! Ik vind het fotograferen een van de allerleukste dingen van het bloggen! Het is dan extra leuk als ik wat meer kan experimenteren met de foto´s. Ik wil ook graag een fotografieworkshop volgen, maar dat hou nog maar ver, heel ver in mijn achterhoofd... Ik moet eerst maar eens gaan sparen voor die camera! :)

Wat ik ook nog even wil melden is dat ik bijna nooit de zeven uur haal met mijn artikelen. Mijn artikelen komen meestal pas rond half 8. Je kunt dus mijn artikelen voortaan verwachten om half 8 of ja, rond die tijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten