dinsdag 20 mei 2014

Welcome to my life #20



Het weekend is al eventjes voorbij. De week begon met stortregen en eindigde met ontzettend warm weer! Ik heb meer foto's gemaakt van (huis)dieren dan normaal.. Maar natuurlijk heb ik ook andere dingen gedaan dan alleen foto's gemaakt! Kijk je mee?



Sorry dat er gister geen artikel kwam. Ik was namelijk niet in staat om er eentje te schrijven. Normaal had ik welcome to my life al klaar staan, maar afgelopen weekend kwam ik er niet aan toe. Hij is dus een dagje later.

Maandag


Het regende me toch op de terugweg! Ik maakte dus in Mei(!) warme chocomelk. Hmm.. niet echt iets wat bij Mei hoort.


Ook maakte ik een begin aan mijn nagels. De mintgroene kleur chipte erg snel, dus later in de week lakte ik al mijn nagels in deze donkergroene kleur van Essence.

Dinsdag


Dinsdag bakte ik een cake. Hij was erg lekker! 

Toen ik foto's ging maken, kwam de poes er gezellig bij zitten. 

Woensdag


Woensdagmiddag maakte ik voor de eerste keer een dagplanning. Dat beviel me eigenlijk heel erg goed! Ik haalde het allemaal goed en besteedde beter mijn tijd.
 Voor op vrije middagen en in het weekend is dit erg fijn. 


En eindelijk maakte ik de laatste review klaar over een oogpotlood dat ik al heel lang had liggen. Het ging een longlasting eye pencil (waterproof) van Catrice. Ik moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben, alleen de kleur is wat minder.
Klik hier voor de review!


Twee weken terug had ik allemaal spulletjes gehaald voor een DIY en vorige week ben ik eraan begonnen. De DIY komt deze week een keertje online, denk ik.

Donderdag


 Mijn look van donderdag vond ik erg mooi. Ik gebruikte een goudbruine kleur op mijn bewegend ooglid en donkergroene kleur in mijn arcadeboog en op de buitenkant van mijn ooglid. Mijn looks die ik naar school draag, zijn altijd zo simpel.

Vrijdag


Photo Friday in elkaar zitten. Dat is soms echt heel veel werk! Eerst alle goeie foto's eruit halen en vaak moet ik er een paar bijsnijden. Ik vind het resultaat wel echt prachtig! 
Klik hier om de foto's te bekijken.


Oké, dit vond ik gewoon best grappig uitzien. Mijn hond, Jip, is blind en merkte dus niet dat er een kip daar rustig zat. De kip keek wel wantrouwend naar Jip..


De poes maakte het zich gemakkelijk toen ze moest wachten op haar eten.

Zaterdag


Vrijdagavond had ik twee vlechtjes in. De volgende dag had ik me toch een volle staart! :)
Bij mij is het niet zo dat ik dan mooie golfjes heb. Bij mij lijkt het alsof ik twee keer zoveel haar!


Yay, smeltsnoep! Eens kijken of dit makkelijker werkt dan chocola!


Deze week lekker veel proefwerken! Voor onder het leren maakte ik een fruitsalade met nectarine, aardbei en meloen. Als het warmer begin te worden, krijg ik altijd zin in fruit! :)


Cute! :)


Caviahok moest ook maar eens gedaan worden. Ze konden weer eens lekker buiten op het gras.

Die avond ging ik ook bij mijn nichtje logeren, daarom kwam er geen artikel online.

Zondag


Jaja, eerste keer met een korte broek aan! :)



Hey kat, daar ben je weer! Niet zo boos kijken :p



...

Dit vond ik ook gewoon leuk uitzien. Zie je trouwens ook mijn konijn op de achtergrond? Dat wit met zwarte hoopje? :p


En dat was mijn week! Hopelijk word ik deze week wat minder nat geregend en meer bruiner gemaakt door de zon! :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten