zaterdag 10 mei 2014

Catrice kohl kajal


Toen de 1+1 actie was bij Kruidvat, kocht ik onder andere dit oogpotlood van Catrice. Ik had al een kohl kajal van Catrice en die bevalt me erg goed. Wat ik nog aan mijn stash wilde toevoegen was nóg een opvallend oogpotlood. Ik had al een groene, maar paars leek me ook wel wat! Klaar voor de review?






 De verpakking is lekker simpel, maar duidelijk. Er staat op wat het is en van welk merk. De kleur van de verpakking is dezelfde kleur als het potlood. Erg handig!
De punt vind ik ook erg fijn. Hij is niet super creamy, zoals die longlasting pencils van Essence en Catrice. Hard is hij ook weer niet. Het is ook een punt die gemakkelijk te slijpen is. Geen extra grote slijper nodig, gewoon een normale.
Door naar de swatch!



Ik wilde een paars oogpotlood. Er waren twee kleuren paars. Deze (een redelijk donkere kleur) en een lila kleur. Ik twijfelde, omdat ik dacht dat die lila kleur misschien toch wat te fel was. Uiteindelijk koos ik voor 150 purple du soleil. 
De pigmentatie is niet mis! Een mooie, paarse intense kleur. 



Hij bracht gemakkelijk aan en de kleur is goed op te bouwen. De kleur op mijn waterlijn bleef niet lang zitten, wat ik beetje logisch vind. Het potlood is namelijk niet waterproof. Onder de waterlijn blijft hij wel zitten.


Nog even een fullface foto. Ik vind dit een hele mooie, best wel opvallend kleur.


Ik ben erg tevreden over deze kohl kajal. Als je ook nieuwsgierig bent naar deze oogpotloden, dan kun je bij Kruidvat of Trekpleister terecht. Je koopt hem dan voor €1,99
Wat vind jij van een paars oogpotlood?



3 opmerkingen: