woensdag 28 mei 2014

Look of the day


Vandaag heb ik weer eens een look of the day! Deze keer een best kleurrijke look. Het is ook een typische look die ik altijd naar school draag. Je krijgt dus ook een beetje een beeld hoe ik op school rondloop :p Kijk je mee?



Wat ik droeg vandaag:
- een lichtgele broek
- Kleurrijk shirtje
- zwart vestje
- zwarte plateaugympen


Op het shirtje staat een oog afgedrukt(dat best wel op mijn oog lijkt :p). Ook staat er nog de tekst Tropic punch op. Het is een shirt dat lekker losjes valt. De achterkant is wit en half doorzichtig.


Het vestje is gewoon een doodnormaal vestje. Zo'n vestje dat altijd handig is en bij zowat alles past. Super handig dus :)
Ik moet wel zeggen dat dit vestje onwijs zacht is, hoewel je dat misschien niet zou denken.


De broek die ik droeg is ietsje hoger dan een normale spijkerbroek. Hij is lichtgeel van kleur, maar soms lijkt het een beetje groen. De broek is soepeler en 'zachter' dan een normale spijkerbroek. 


Omdat ik mijn shirtje in mijn broek stopte, droeg ik een dun, blauw riempje. De kleur is precies hetzelfde als die van de oogschaduw van het oog. Ik twijfelde of ik niet een roze riempje zou omdoen. Toch koos ik voor de blauwe, zodat er wat meer blauw inzit.


Ik droeg mijn oh zo geliefde plateaugympen. Die net als het vestje overal wel bijpast. Ze lopen echt heel fijn. M'n veters mooi in de schoen gepropt zoals altijd :p



Mijn make-up hield ik lekker simpel. Gewoon een likje mascara met een paars oogpotlood. Nog wat blush erbij en een oudroze kleurtje op mijn lippen.
Mijn haar draag ik bijna altijd in een staart. Ik vind het gewoon fijner. Als het los hangt, ga ik er snel aanzitten. Daardoor wordt het soms vet en zo zit mijn haar niet de weg!



Nog even een close-up van mijn oog. Ik gebruikte trouwens een kohl kajal van Catrice.


En dan was dit mijn look! Ik ben benieuwd wat je ervan vindt!
Wat draag jij altijd naar school/werk?

Mijn artikel is wat eerder, omdat ik er vanavond niet ben.

1 opmerking:

  1. Leuke outfit heb je aan. Dat shirt is echt heel leuk, en staat je ook goed <3

    BeantwoordenVerwijderen