maandag 5 mei 2014

Welcome to my life #18



De eerste week van de meivakantie zit er alweer op. Gelijk de eerst dag wezen shoppen en voor de rest vrij weinig. Beetje geblogd, beetje glee gekeken and that's it! 



Maandag


Maandag ben ik naar de Primark in Essen (Duitsland) geweest. Het was super gezellig! De shoplog kun je hier vinden.

Dinsdag


Ik heb een wel wat wratjes op mijn hand zitten. Ik wil er graag van af, maar ik ga ze niet laten aan stippen bij de huisarts. Dat heb ik één keer gedaan, maar toen kwamen ze gewoon weer terug. Ik probeer nu deze gel van Wartner. Ben erg benieuwd of het helpt!


Die dag heb ik ook gewerkt aan de shoplog.

Woensdag


Ik keek weer glee! Ik heb seizoen 1 al bijna helemaal gekeken :) De afleveringen kijk ik via megashare zonder ondertiteling en ik merk hoe goed ik het eigenlijk begrijp!


Ik hou van mijn nieuwe sjaal! Hij is zo lekker zacht en vrolijk met die kleurtjes ;)

Donderdag


'S morgens ben ik alvast begonnen met foto's maken van de NYC intense lip colors.


Daarna bloed laten prikken :S Als er iets is wat wel weg mag uit mijn leven zijn dat spuiten/prikken! Ik vind het gewoon niet fijn. Hoewel bloed prikken echt een piece of cake is. Ik maakte me vooral zelf bang doordat ik het ging vergelijken met de verdoving van de ortho. Die vind ik echt verschrikkelijk.


Nieuwe slippers van de Van Haren! Slippers zijn altijd moeilijk bij mij. Ik moet zo'n stoffen stukje hebben tussen mijn tenen. Als ik zo'n rubber/plastic stukje heb, dan kan ik er niet lang op lopen. En hé, een slipper met een stoffen stukje is meestal goedkoper :)


Vrijdag























 'S morgens keek ik weer glee :)

Voor de tips van April wilde ik zelf eens een keertje foto's gaan maken. Normaal haal ik ze van we heart it af. Dit beviel me ook goed :) Het ging makkelijker dan ik dacht.


Foto's maken!

Zaterdag




Het caviahok verschonen blijft een standaardklusje voor op de zaterdag. Ik zette de cavia's weer eens buiten. Het gras was op dat stukje erg hoog voor de cavia's :p Ik vond het er wel schattig uitzien!
Toen ik daar mee klaar was, sprak ik af met mijn nichtje.



Toen ik thuis kwam, zag ik een luchtballon! Dat was lang geleden dat ik er eentje had gezien.


Zonsondergang...


Zondag




Na een week kwam de kat ook weer eens langs.

Dat was mijn week! Deze week wordt hopelijk ietsje drukker en productiever. Afgelopen week had ik vooral foto's gemaakt, maar niet echt vooruit gewerkt en af en toe zelfs geen artikel! Soms dan komt het gewoon even niet uit, maar juist voor die momenten moet ik vooruit werken! Daar ga ik deze week op letten. 
Hoe was jouw week? Heb je ook meivakantie?


2 opmerkingen:

  1. Gaaf dat je naar de Primark bent geweest! Je nieuwe sjaal is zo mooi :) Ik kijk ook Glee en ben nu helemaal bij, ik vind het zo leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Tof dat je ook bij de Primark bent geweest en wat een lieve kat zeg! Ik heb trouwens wel respect voor je dat je zegt dat bloed prikken a piece of cake is; ik ben daar zo bang voor :O

    BeantwoordenVerwijderen