vrijdag 23 mei 2014

NOTD: easy flowers



Vorige week had ik mijn nagels weer eens gelakt. Niet in een normaal kleurtje, maar weer eens iets 'specialer'. Een paar jaar geleden lakte ik mijn nagels nog heel uitgebreid. Allemaal verschillende figuurtje zoals cupcakes of een kikker. Die 'fase' ging langzaam weg, maar soms dan komt ie nog even terug (maar dan makkelijker :p). Ik wilde iets maken met bloemetjes en dat is wel gelukt. Dit kan iedereen wel maken! :)




Nog een lakje van het oude assortiment!


Ik begon met een donkergroene kleur. De kleur die ik gebruikte heet 139 walk on the wild side. Een donkergroene kleur met glitters. Deze dekt erg goed met twee laagjes heb je al genoeg! Ik weet alleen niet zeker of hij nog verkrijgbaar is.
Daarna zette ik in de hoek van mijn ringvinger en duim een geel bolletje. Zorg wel dat er genoeg ruimte overblijft. De kleur die ik hiervoor gebruikte heet 95 wanna be your sunshine. Deze is nog te koop, maar hij heeft alleen een ander nummer gekregen namelijk 137.
Tot slot maakte ik bloemblaadjes met een witte striper. Je kan natuurlijk ook een dottingtoolpen of satéprikker gebruiken. Ik gebruikte een striper van Janet. Deze kocht ik bij Big Bazaar, maar ze zijn ook vaak op markten te koop. Ik raad deze stripers echt aan!


En dat was mijn NOTD. Hij is simpel en makkelijk te maken, maar wel erg leuk. Ik ben ook van plan om vaker NOTD's te doen.
Wat vind jij van deze NOTD? 

3 opmerkingen:

  1. Dit ziet er echt heel leuk uit. Lijkt me ook leuk om te maken :D Ik weet wat ik zondag ga doen haha. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, super mooi gedaan. Echt heel schattig met dat bloementje <3

    BeantwoordenVerwijderen