woensdag 14 mei 2014

Catrice longlasting eye pencil


Toen de 1+1 actie was bij Kruidvat, kocht ik onder andere dit oogpotlood. Eigenlijk wilde ik zo'n big bright eyes potlood van Essence, maar die hadden ze niet bij mijn Kruidvat. Ik ging dus voor een vergelijkbare kleur en dat was deze. Lees je mee?




Zo'n longlasting eye pencils had ik al, maar dan van Essence. Die bevallen mij erg goed! Deze keer nam ik er eens eentje van Essence mee. Het fijne is dat hij waterproof is! Ik verwacht dus dat hij goed blijft zitten op mijn waterlijn.



Ik koos voor de kleur 100 pearly bird. Een parelmoer kleur. Het heeft net zoals die van Essence een zachtere textuur dan een kohl kajal. Door de zachtere textuur is het makkelijker aanbrengen, want er komt namelijk sneller kleur vanaf.

Met flits                                                                                                   Zonder flits

De swatch ziet er zo mooi uit! Een mooie glinsterende parelmoer kleur. Ik kan niet wachten om hem uit te proberen!



 Hmm.. Ik weet het niet zo goed. Hij staat best leuk, maar je ziet hem bijna niet. Hij geeft ook meer een gouden kleur af. De kleur wijkt af van de swatch, vind ik. Het aanbrengen ging wel lekker snel en gemakkelijk. Dit is trouwen ook een hele mooie kleur om als een soort 'topcoat' te gebruiken. Dan doe je eerst een andere kleur op je waterlijn en daarover heel lichtje dit oogpotlood.
De kleur op mijn waterlijn blijft ook super goed zitten! Daar ben ik echt tevreden over. Ik checkte het lijntje na wat uurtjes en hij zat er nog! Wel een paar plekjes weg, maar hij zat er nog aardig goed op. Waterproof is hij dus zeker. Mijn volgend oogpotlood is denk ik weer zo'n longlasting eye pencil van Catrice :)


Ik ben er erg tevreden over. De kleur vind ik alleen wat minder, maar waterproof is hij zeker! Dit waterproof eye pencil van Catrice zou ik zeker opnieuw kopen, maar dan wel in een ander kleurtje.
100 Pearly bird is trouwens nieuw toegevoegd aan het assortiment samen met 090 Petrol and the wolf (een blauwgroene kleur)
Deze eye pencils koop je bij Kruidvat of Trekpleister voor €2,39
Wat vind jij van deze kleur? En heb jij al een longlasting eye pencil van Catrice?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten