dinsdag 26 november 2013

Catrice kohl kajal


Ik had een paar dagen geleden een nieuw oogpotlood gekocht en het is weer een product van Catrice. Het is een kohl kajal. 'Maak een statement met Smokey Eyes in tal van fantastische kleureffecten - zacht, glanzend en metallic, of glossy en fluweelzacht - alles kan!' zegt Catrice. Laten we eens kijken of dat ook klopt!




Het potlood dat ik heb heet 070 take the greyhoud. Je hebt ook nog een 140 chocwaves, 010 ultra black, 040 white, 110 blue I know you?, 130 greenthings from.., 150 purple du soleil en 160 I have a green! Het potlood heeft een zachte, gepigmenteerde punt. Hij is daardoor makkelijk aan te brengen.


De textuur voelt heel zacht aan, een beetje smeuïg zelfs. Zijdezacht klopt dus ongeveer wel. Er zitten geen glitters in, maar geeft een subtiele glans af. Het pigment is goed. De kleur zit aan de donkere kant, ik had iets meer zilverachtig verwacht. Voor mij maakt dat niet veel uit, want ik wou echt een grijze kleur.


Hier heb ik hem aangebracht op mijn waterlijn en net onder mijn waterlijn. Op mijn waterlijn zie je een goede grijze kleur en onder zie hem niet niet super. Het aanbrengen ging heel soepel en kreeg al snel zo'n duidelijke kleur. Catrice zegt ook iets over een metallic effect, dat zie ik redelijk terug.

Ik ben erg tevreden over dit potlood. De kleuren blue I know you en purple du soleil lijken mij ook heel mooi. Verder kost het oogpotlood €1,99 en is te koop bij Kruidvat en Trekpleister. Hier kun je de andere kleuren bekijken.







1 opmerking: