maandag 11 november 2013

Nail art display wheels


In een eerder artikel had ik het over een nailart display wheel. In dit artikel ga ik wat meer over een nailart display vertellen. Vooral wat het is, welke soorten en hoe het te gebruiken is.





Dit is een standaard display. Een rondje met (in dit geval) 18 nepnagels. Een display kun je gebruiken voor te oefenen. Ik heb er zelf 6, waarvan er 2 vol zijn. Ik vind dit heel handig om mee te oefenen. Ook kan je wat moeilijker designs proberen te maken.


Dit zijn mijn twee displays die ik vol op. Eigenlijk een nagel nog niet, maar je kan het wel vol noemen. De nagellak blijft goed op de nagels zitten en is makkelijk aan te brengen De nagels zijn wel wat gladder dan echt nagels. Je kan de nagellak eraf halen, maar als je dat te vaak doet worden ze slap. Soms gebeurt het wel eens als je bezig bent met een nagel dat er een beetje nagellak op de andere nagel komt. Dat kan je gewoon op het laatste verwijderen met een wattenstaafje. Ik heb mijn display's gekocht op cbc-beauty.



Je hebt display's ook in verschillende vormen. Dit is een waaier display. Het is echt een waaier, je 'rolt' hem ook zo op. Dit lijkt me eigenlijk niet zo fijn, omdat die nagels zo dicht op elkaar zitten.


Dit is weer een waaier, maar dan handiger. Hier zit eigenlijk weer dat rondje met nagels eraan vast. Deze zitten weer wat verder uit elkaar, dus ook handiger te gebruiken.

Display's op cbc-beauty zijn helemaal niet duur. Die ik heb kosten €0,80 per stuk en je hebt ze ook nog in sets van 5 en 10. Die van 5 kosten €3,29 en die van 10 €4,90. Er zijn dan natuurlijk wel wat verzendkosten bij. Heel, heel soms kun je ze ook bij drogisterijen krijgen of nailartsalons/winkels.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten