zondag 10 november 2013

Picmonkey



Het spijt me dat ik gister geen artikel heb geplaatst. Ik had het heel erg druk en dus geen tijd.

Ik heb zo'n goeie site gevonden om een mooie collage te maken! Hij heet picmonkey. Je kunt ook foto's bewerken. In dit artikel leg ik in het kort uit wat picmonkey inhoudt.




Voor de foto editor heb ik als voorbeeld mijn konijn gekozen. Met de foto editor kun je heel veel kanten op. Je kan bijsnijden, foto's draaien, scherper maken, en weerspiegelen! Je hebt natuurlijk ook verschillende filters. Deze filters werken iets anders, handiger wel vind ik. Je kiest een filter en dan schuif je met een bolletje hoe sterk je de filter wilt. Hier zie je een paar filters.

Dusk

Frost


spotlight

Dat waren een paar filters. Er zijn er veel meer. Je kan helaas niet alle filters gebruiken, voor $4,99 per maand kan je alle filters gebruiken. Dat is trouwens 3,72 euro per maand.
Je kan ook make-up in je foto verwerken. Ik vind dat best grappig, maar vaak zal ik het echt niet gebruiken. Ook kan je tekst toevoegen. Als je tekst wilt toevoegen, kan je uit ongeveer 20 tekstsoorten kiezen! Normaal maar 3 ongeveer. Er zitten wel weer een paar tussen voor members. Je kan ook allemaal stickers op je foto zetten. Er zijn ook fotoranden/lijstjes.
Ik zei al dat je ook collage kunt maken. Als je verder leest kom je daar meer over te weten!


Dit krijg je te zien als je op create a collage klikt. Dit is de standaardvorm van een collage vind ik. Bij deze heb je meer dan 5 soorten en je kan zelf ook nog eens eentje maken! Je kan gewoon een paar foto´s op een rijtje zetten of eentje in het midden met allemaal foto´s eromheen. Ik ga een paar vormen laten zien. Hier boven zie je trouwens biggle smalls.

cards

L-egant

cards





Dit waren een paar voorbeelden. Je hebt 6 categorieën waarbinnen weer wat verschillende zitten. Je hebt ook nog 3 categorieën waar je member voor moet zijn. Je kan de grote aanpassen en vlakken verwijderen.
Verder heb ik niks meer te vertellen. Wil je een kijkje nemen? De site heet picmonkey.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten