zaterdag 2 november 2013

Katy perry prism


Niet lang geleden is het nieuwe album van Katy Perry uitgekomen: Prism. Je hebt misschien al eerder liedjes gehoord van dit album, zoals roar. Het album bevat in totaal 13 liedjes. Zelf vind ik de muziek van katy perry erg leuk en wil dus een paar van de nieuwe liedjes laten horen. Bij sommige had ik wel toen ze begonnen of ze wel leuk zouden zijn, maar uiteindelijk vond ik ze allemaal leuk. Natuurlijk de een wat meer dan de ander.













Prism is het derde album van Katy perry. Eerdere albums zijn one of the boys en teenage dream. Dit album heeft vooral te maken met het verbroken huwelijk van Katy Perry.
Dit zijn alle liedjes op het album. Ik zet hier er een stuk of 5 neer. Ze heeft ook nog andere liedjes uitgebracht die niet op het album staan, zoals choose your battles en spiritual.
De liedjes roar, dark horse en unconditionally heb ik al eerder gehoord op de radio (3fm) en roar staat volgens mijn 3 of daar in de buurt.






















Dat waren een paar nieuwe liedjes van katy perry. Wil je er meer luisteren dan ga je naar youtube en tik je katy perry prism audio. Dan krijg je ze bijna allemaal mooi op een rijtje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten