vrijdag 1 november 2013

Telefoonhoesjes


Heb jij net als mij zo'n mobiel waar je amper leuke hoesje voor kunt vinden? Dan heb ik de oplossing! Gewoon lekker verder lezen. Ik ben al heel lang naar een leuk hoesje aan het zoeken voor mijn mobiel, die nogal onbekend is onder de hoesjes. Ik ben sites tegen gekomen waar ze vanalles hebben en niet al te duur! En die wil ik graag met jullie delen!






Misschien ken je deze al: Smartphonehoesjes.nl Ik ga op deze site binnenkort mijn hoesje bestellen (linksboven op de foto). Op deze site kwam ik zoveel hoesjes tegen voor mijn mobiel en leuke ook nog! Ik ging dus ook eens kijken bij een ander merk dat ook niet echt bekend staat onder de hoesjes en zag daar ook al aardig wat staan. Deze is dus echt een aanrader. De meeste hoesjes kosten rond de €10,-


Deze hond is van mobielkoopjes.nl Op deze site krijg je voor eenkleurige hoesjes. Bij sommige ook met simpele print, zoals stippen, bloemen of vlinders. Hier heb ik ook mijn eerste hoesje gekocht en ben er zeer tevreden over. Alleen als je een feller siliconen hoesje koopt, kan die afgeven aan een witte broek (als dat vaker langs de stof schuift). Ik weet niet of dat bij alle hoesjes is... De hoesjes hier kosten rond de €8,-



Ik kwam ook een keer bij casecovercompany.nl uit. Hier hebben ze vooral hardcase hoesjes met een print, maar ook siliconen en flipcases. De prijs varieert hier wel heel veel. Sommige zijn €15,- en andere weer €9,-



Op deze site heb je alleen hoesjes voor een wat nieuwere mobiel. Bijv: galaxy s4, iphone 3 etc. Dan vraag je je vast af waarom ik deze er dan bij heb gezet. Dat komt omdat je hier hele leuke en schattige hoesjes hebt. Zoals van het merk rilakkuma of stitch (van lilo and stitch). Van zo'n hoesjes moet je maar net van houden. Ik vind ze er wel lief uit zien in ieder geval.

Dat waren een paar sites waar je leuke hoesjes kunt vinden voor zo wat elke mobiel. Hopelijk heb je er wat aan!












Geen opmerkingen:

Een reactie posten