zondag 17 november 2013

Mixed eyeshadow


Je hebt heel veel verschillende kleuren oogschaduw. Ik heb lang niet zoveel oogschaduw, vooral nude kleuren en een paar gekleurde. Ik ben die met elkaar gaan mengen op mijn hand en er kwamen toch wel wat mooie kleurtjes uit, maar ook hele rare. Ik laat hier er drie zien.  





Mijn eerste 'mix' was met bruine, zilver en licht roze voor een beetje kleur. Boven zie je wel kleuren ik heb gemengd. Ik begon met de bruine kleur en mixte het met de zilveren kleur, toen kreeg ik al een best mooie kleur. Ik wou alleen nog wat kleur erbij en koos daarom een heel licht roze kleur. De kleur kreeg daardoor vage roze glans. 


Deze vind ik het mooiste. Bij deze heb ik alleen bruin en paars gemixt. Ik weet niet precies wat voor een kleur eruit komt, maar het ziet het leuk uit. De kleuren die ik hier gebruikte zijn wat donkerde dan de rest. 


Bij deze mix heb ik 4 kleuren gebruikt. Ik kreeg een galaxyachtige kleur eruit. Ik heb beige, bruin, groenblauw en roze gebruikt. Ik begon met groen en bruin. Daarna deed ik een beetje beige erdoorheen en als laatste roze. In de roze kleur zitten glitters, die zie je ook goed terug.









1 opmerking: