maandag 23 december 2013

Shoplog: primark & brooks



Vandaag stond een middag primark met de nichtjes op de planning! We gingen naar de primark in Eindhoven en druk dat het daar was! Ook wel logisch, hij is nieuw en het is kerstvakantie. Ik heb eigenlijk heel weinig gekocht. Omdat het zo druk was, kon ik niet fatsoenlijk kijken. Op de terugweg zijn we de winkel brooks (niet in eindhoven) nog even binnen gewandeld voor een broek die ik eerder zag.




Op mijn lijstje stond bovenaan een ketting. Ik wist nog niet precies wat voor een ik wou. Deze is het geworden. Ik had al eerder zo'n ketting gezien, maar die was iets te groot. Deze is wat kleiner en ziet daardoor niet raar uit bij mij. Hij kost €3,00.




Mijn pyjama's raken ook allemaal te klein. Een pyjamabroek/legging nam ik dus ook maar mee. Ik koos voor een zwarte met vintage bloemetjes.


Je ziet de kleuren niet heel goed, maar de bloemetjes zijn licht roze/oranje met licht groene bladeren. 


Voor op de broek kocht ik een simpel truitje. Het past er niet echt op, maar het kan er mee door als pyjama. De broek en het truitje kosten allebei rond de €4,00


 Bij Brooks liepen we nog even binnen voor deze broek. Ik had hem al eerder gepast. Ik vind hem echt super stoer. Er zitten ook zo'n bretels aan, maar ik weet niet of die eraan hou.


Op de dijen en de knieën zitten wat 'versiersels'. Ik weet even niet hoe ik dat moet noemen.. De broek kost €25,00.

Dat was het wel. Ik wou eigenlijk ook nog iets van een rokje en een warme trui, maar dat is jammer genoeg niet gelukt.
Volgende week een keer komen er misschien nog twee shoplogs!

1 opmerking: