maandag 30 december 2013

Oud&nieuw nagels


Zoals ik al had beloofd, zouden er een paar nagel designs komen in het oud en nieuw thema. Ik ben zelf eigenlijk niet zo tevreden met het resultaat. Ik wou meer doen, maar niet zo'n standaard dingen..




De eerste die maakte vind ik zelf het leukste. Hij heeft een donkerblauwe achtergrond, als nacht. Daarover heb ik van essence 02 circus confetti aangebracht. Twee laagjes, anders valt het niet super op.
De tweede heeft een zwarte (matte) achtergrond. Daarna bracht ik heel lichtjes, echt heel lichtjes. Een gouden kleur nagellak tot net onder de helft. Dan bracht ik daarover twee laagjes zilveren glitter. Ik gebruikte van essence een twins glitter topper. Daarna bracht ik nog op het zwarte gedeelte een laagje. Echt zo'n glitterbom dit :)



Deze vind ik het minste. Hij is ook niet geweldig. Dat komt denk door de paarse achtergrond. Ik dacht laat ik ik eens een heel andere kleur pakken dan zwart of donkerblauw. En zie het resultaat... 
Voor het vuurwerk, het moet vuurwerk voorstellen ja, begin je met de langste 'stralen'. Daarna kleintjes er tussen en dan als laatste een stip in het midden. Je kan er nog een kleur aan toevoegen door de natte strepen heel voorzichtig en lichtjes met een kleurtje er doorheen gaan. Of je brengt gewoon weer wat glitter aan!

Dat waren mijn designs. Het valt inderdaad tegen als je het met kerst vergelijkt. Maar wat vind jij?

1 opmerking:

  1. Ik vind ze allemaal super leuk! En de laatste met de paarse achtergrond vind ik ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen