dinsdag 31 december 2013

Oud & nieuw; spreuken en mijn look



Als aller eerste wil ik jullie een gelukkig 2014 wensen! Het leek me wel leuk om zo'n artikel rond 12 uur 's nachts te plaatsen. Pas geleden hadden we gelukskoekjes, in gelukskoekjes horen natuurlijk spreuken. Ik heb er een paar kunnen redden en die wil ik graag met jullie delen. Ook heb ik van mijn look voor nieuwjaar wat foto's gemaakt.













Voor mijn look heb ik een paars duo palet gekozen. Het lijkt jammer genoeg een beetje roze. Er zit een lila shimmer in en een matte paarse. Ik bracht de lila aan de binnenkant op mijn ooglid aan en de paarse aan de buitenkant op mijn ooglid. Daarna een dunne eyeliner, een grijs oogpotlood en wat mascara. Verder heb ik een roze blush aangebracht.


Wat ik vergeten was bij de shoplog erbij te zetten was een mini donut, voor een knot te maken. Dat komt vooral omdat ik die toen in had ;p Mijn haar is erg dun en ik was bang dat het niet ging lukken, maar ik krijg mijn haar goed genoeg verdeeld over de donut. Ik moet er alleen nog een beetje mee oefenen.

Nogmaals een gezond en gelukkig 2014. Hopelijk heb je je vingers nog na het vuurwerk afsteken! als je vuurwerk gaat afsteken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten