donderdag 19 december 2013

Kruidvat hand- en nagelcrème



De laatste tijd wil ik heel graag nieuwe dingen uitproberen, zoals een handcrème. En nu is er een handcrème! Ik heb de Kruidvat hand- en nagelcrème. Hij verzorgt de handen en versterkt de nagels. Het is niet dat mijn nagels dat nodig hebben, mijn nagels zijn al hard (wat soms vervelend kan zijn). Kruidvat zegt dat deze handcrème je huid van je handen zacht en soepel maakt en beschermt tegen invloeden van buitenaf. Nieuwsgierig? Lees dan mee!





Als allereerste de ingrediëntenlijst. Ik zie geen siliconen en parabenen. Volgens mij is dat eigenlijk bij heel veel producten van Kruidvat merk. Er zit cetearyl alcohol in, deze 'soort' houdt het vocht in de huid.


Ik zie nu pas dat er nog een beetje van mijn oogschaduw hand zit. Over die oogschaduw krijgen jullie nog een review. 
Terug naar de handcrème! Dit is echt een crème, bij sommige staat er handcrème op, maar dan is het meer een gel. Deze crème smelt ook een beetje als je hem op je handen aanbrengt. Dat zie je ook een beetje op de foto. De crème heeft een raar geurtje, wat lekker kan zijn. Ik weet niet wat het is, maar het is raar. 
De crème maakt je handen zacht, dat voel ik echt meteen na hij is ingetrokken. Of hij de nagels sterker maakt, kan ik niet zeggen. Ik denk dat het misschien wel effect kan hebben, maar niet veel. Verder trekt de crème snel in.


Voor €2,49 is dit een goeie handcrème. Er zit trouwens 100 ml in, voor degene die het willen weten. Hij verzacht en houdt de handen soepel en trekt snel in. Klinkt niet verkeerd! Kruidvat heeft binnen haar lijn, hand therapy, ook nog een paar andere varianten. Een paar zijn: rozen handcrème, nacht handcrème en intensieve handcrème.

Heb jij er al een?


3 opmerkingen:

  1. je blog ziet er heel leuk uit! Ik volg je! Volg je terug? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke blog :).
    Zou je de mijne ook eens willen bekijken?
    http://xitsaparadise.blogspot.nl/

    Liefs,
    Mina.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben er benieuwd naar geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen