vrijdag 20 december 2013

Christmas special #2




En kerstspecial 2 is er! Als beautyblogger, heb ik natuurlijk ook een paar leuke ideetjes/tips voor een kerstlook. Niet een complete look, maar kleine dingetjes. In dit artikel komen ook een aantal producten voor waar ik nog geen review over heb geschreven. Als jullie ergens een review over willen, laat het dan een reactie achter.





Het allereerste wat ik zeker wil laten zien in dit artikel, is de glittergel van Catrice. In de limited edition hebben ze Lash & eye sparkling gel. Deze kun je aanbrengen op de puntjes van je wimpers en/of in je ooghoeken. Ik heb hem op mijn wimpers aangebracht en een beetje op mijn eyeliner. Ziet niet verkeerd uit, toch? Deze sparkling gel is van Catrice, dus hij is te koop bij Kruidvat voor €3,39. Deze limited edition is verkrijgbaar tot half januari. Je kan dit ook vergelijken met de glittereyeliner van Essence.


Het tweede wat ik heb is een goud oogpotlood. In mijn look wil ik graag dat er iets opvalt. In dit geval heb ik op mijn waterlijn een goud oogpotlood aangebracht. Je kan ook zilver pakken, maar ik vind zelf dat goud iets meer voor kerst is. Vind je alleen goud is te? Dan doe je bijvoorbeeld een klein stukje goud aan de binnenkant en de rest bruin. Of breng eerst een bruin potlood aan en daarover een beetje goud.



Groen hoort ook wel bij kerst vind ik, dus ja. Een groen oogpotlood! Waarom ook niet...


We komen alweer bij mijn laatste idee/tip. Voor deze look heb ik 2 totaal verschillende kleuren gebruikt. Een groen met gouden glitters en van catrice plum up the jam (bruin/paars). Als je ze goed blendt ziet het niet slecht ui! De groene kleur, komt van de big bazaar. Daar hebben ze make-up van o.a. Rimmel London. Volgens mij is dat allemaal oude limited edtion of gewoon uit het assortiment, want ze kosten maar drie euro of zoiets. Ze zijn ook niet te koop bij drogisterijen. Ik gebruik hier het palet green park.

Dat was weer een kerst special. Willen jullie nog een review van iets?








Geen opmerkingen:

Een reactie posten