woensdag 18 december 2013

Vaseline spray & go


Toen ik de reclame over de vaseline spray & go zag, dacht ik: 'Ja tuurlijk!' Maar steeds vaker kwam hij voorbij en ik werd erg nieuwsgierig. Zou het echt zo snel intrekken? Is het echt zo gemakkelijk? Voor mijn verjaardag kreeg ik de vaseline spray & go in de geur aloë fresh. Ik was erg benieuwd! En natuurlijk schrijf ik een review voor jullie!




Vaseline beweert dat de spray meteen hydrateert en snel intrekt. Verder dat hij de huid zacht maakt en niet vet of plakkerig. En natuurlijk in één spray aan te brengen is. Nou, dat is niet niks! Laten we het uitproberen!


Als eerste viel me de dop ook al op. Eigenlijk is ie er niet eens! Je moet naar rechts draaien, dan krijg je de opening en kun je gaan sprayen. Je kunt dus je dop al niet meer kwijtraken!


De substantie doet me een beetje denken aan zonnebrand. Het is heel glad en soepel en is goed uit te smeren. Het werkt ook een beetje verkoelend, dat is fijn voor op warme zomerdagen. 
Als je het hebt uitgesmeerd, trekt het best wel snel in. Het is niet dat je meteen na het uitsmeren je kleren aan kan trekken. Het moet nog een beetje intrekken, maar zeker na 3 à 5 minuten kan je zeker je kleren al aan trekken! De spray maakt de huid niet veel zachter, dat is wel jammer. Als je begint met sprayen, ruik je al gelijk een frisse, natuurlijke geur. Je moet wel uitkijken, want je maakt de vloer spekglad met deze spray. Ik raad je dus aan om in de douch te sprayen en dan als je klaar bent, het weg te spoelen. We willen geen ongelukken!


De ingrediëntenlijst. Er zitten siliconen, parabenen en parfum in, voor als je dat vermijd. Het hoofdingrediënt is aloë, dit staat redelijk vooraan. Verder zitten er ook wat verzorgende ingrediënten in.


Ik ben eigenlijk wel tevreden over dit product. De enige nadeel vind ik dat het de vloer echt heel glad maakt. Voor anderen kan de ingrediëntenlijst ook een probleem zijn... Ik weet niet of ik hem opnieuw zou kopen. Dat komt, omdat ik graag iets van een bodylotion of bodybutter die mijn huid zacht maakt en deze doet dat niet zo zeer.

De vaseline spray & go is te koop bij verschillende drogisterijen voor €6,89.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten