donderdag 6 maart 2014

Wishlist at the moment

Mijn artikel is erg laat, omdat ik moest sporten en kon net pas dit artikel 
op mijn blog zetten. 




Gister kwam ik erachter dat ik toch een behoorlijke wishlist heb! Hij varieert van prijs enorm. Vandaag deel ik met jullie mijn wishlist. Eigenlijk is het gewoon de artikelen die ik eerder schreef, maar dan met een nieuwe naam :) (ze heetten eerst dit zou ik wel willen hebben... Maar dat is zo lang! ;p). Klaar voor mijn wishlist?





Als eerste dit i-divine palette van Sleek. Het palette heet garden of eden en bevat bruine en groene kleuren. Perfect voor mijn groene ogen dus! :)

Vintage romance spreekt mij ook heel erg aan. Dit palette bevat dan vooral weer roze/paarse tinten. Er zit ook wat goud bij. Het is alleen dat ik deze kleuren erg gewaagd vind. Vooral de roze/paarse kleuren.

Toen ik wat aan het rondzwerven was op the make-up spot, kwam ik deze blush van Sleek tegen. Rose gold. Een roze kleur met gouden shimmer. De swatch ziet er heel mooi uit! Ook als je bij de reacties kijkt, allemaal super positieve reacties!


Lipstick komt ook steeds meer in beeld bij mij. Hoewel ik heel vaak zeg dat ik mezelf er toch wat te jong voor vind, kan zo'n my lips but better kleurtje toch geen kwaad? Natural beauty en coral calling van Essence lijken mij hele mooie kleurtjes.


Deze ligt nog niet in de winkels, maar wel binnenkort! Deze handbalm is van de nieuwe trend edition van Essence. Als hij lekker ruikt, ligt hij in mijn mandje! :)


Deze blush pearls van Catrice liggen ook nog niet in de schappen, maar deze blush lijkt mij wel heel mooi. Het is ook weer eens wat anders, blush pearls.


Last but not least: De blogbijbel! Dit boekje is er nog niet zo heel lang. Het is een bloggers handboekje. Voor mij lijkt dit wel een goede aanwinst! Hij is ook niet heel duur, maar €10,- :)

Dit was mijn wishlist. Wat staat er bij jullie op?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten