zaterdag 15 maart 2014

Even over volgende week + glitter nagellak tip



Als eerste wil ik sorry zeggen dat ik gister niks liet weten. Volgende week is namelijk proefwerkweek. Dat betekent veel leren! Ik heb dan 2 of 3 proefwerken per dag, 5 dagen lang. Pff... Gelukkig is het maar drie keer per jaar. Sommige hebben er vijf!




Volgende week heb ik dus proefwerkweek. Dat is ook de reden dat er gister geen artikel online kwam. Ik ben met leren meestal erg lang bezig en daarna doe ik het liefste iets waar ik niet teveel bij hoef na te denken. Ik wil jullie dus laten weten dat volgende week niet elke dag een artikel komt. Op dit moment gaat school toch nog even voor... Ik knip wel nog foto's voor live my weekend, maar die komt maandag. Zondag heb ik namelijk een (dans)toernooi en dan ben ik de hele middag weg en kan ik niet leren. Gelukkig mag ik wat later gaan samen met een ander klasgenootje en ben ik misschien al eerder thuis dan normaal, omdat de prijsuitreiking al op tijd is. Ik denk dat we wel eerste kunnen worden!

Omdat we de enige zijn in onze categorie :p



Maar omdat ik gister geen artikel kwam en vandaag eigenlijk ook niet echt. Deel ik mijn tip hoe je makkelijker glitter nagellak kan verwijderen. Het werkte tenminste bij sand effect lakjes. Ik bedacht me namelijk: 'Wat nou als je die nagellak eerst een beetje vijlt?' Ik probeerde het dus met zo'n sugar effect lakje van Essence. Het ging er een stuk makkelijker af! Het watje was veel minder kapot en er bleven veel minder pluisjes hangen :) Ik weet niet of het ook zo werkt bij echte glitters, maar laten we het hopen! :) De vijl was nog in goede staat, er zaten alleen een beetje glitters op, maar die veeg je zo weg!


2 opmerkingen: