vrijdag 28 maart 2014

MUA komt naar Nederland!



Vandaag zag je op verschillende blogs het event van Kruidvat voorbij komen. Meestal in combinatie met dat MUA naar Nederland komt! Oké, haha ik wist dat het merk bestond, maar verder had ik er niks mee. Ik ben toch eens gaan zoeken en het merk was goedkoper dan ik dacht en het zag er allemaal erg leuk uit! MUA is trouwens een Brits merk. Ik denk dat MUA niet in de Kruidvat zal komen in mijn dorp, maar vast en zeker in een dorp bij mij in de buurt :)
Ik heb een paar producten uitgezocht waar ik erg benieuwd naar ben!






 Ik zoek al heel lang een donker groene kleur oogschaduw. Misschien is dit iets té donker, maar ik wil zeker een van de mono eyeshadows uit willen proberen.
Deze kost (omgerekend) €1,21


Dit matte oogschaduwpalette lijkt me ook erg fijn. Soms zijn matte kleuren gewoon mooier en ze zijn ook iets minder opvallend. Er bestaat een grote kans dat ik deze ga halen! :)
Deze kost (omgerekend) €4,84

Ik vind deze lieflijke blush er ook erg mooi uitzien! Gewoon een lekker fris, licht kleurtje. Ik zoek ook mooie lichte blush. Deze beland ook wel in mijn mandje denk ik!
Deze kost (omgerekend) €1,21


Kijk hoe vrolijk deze lakjes zijn! Hier wil ook wel een kleurtje van. 
Deze kosten (omgerekend) €1,21

Deze schuin afgesneden eyeshadowbrush zag er ook wel aantrekkelijk uit voor mij. Ik ben de laatste heel vaak naar kwasten aan het kijken. Dus nadat ik alle make-up heb bekeken, klikte ik op het kopje kwasten. Daar kwam ik o.a. deze tegen. Een schuin afgesneden oogschaduwkwast lijkt mij wel handig.
Deze kost omgerekend €2,36

MUA komt vanaf eind april in de winkels te liggen. Ik kan haast niet wachten! Ik ben super benieuwd!
De webshop
Wat vind jij ervan dat MUA naar Nederland komt? En heb je al een wishlist? 

Ik weet niet of dit ook de prijzen zijn voor in Nederland. Ik heb de prijzen van de webshop omgerekend.

1 opmerking: