vrijdag 7 maart 2014

Lente look



 Ik wou het Essence all about candies palette nog een keertje uitproberen. Ik heb alleen de roze gebruikt en het ging al wat beter. Ik merkte dat als je je vinger een beetje natje maakt en dat dan voorzichtig op je kwast 'tikt', dat het dan al heel wat makkelijker wordt!
Ik wou nog een lente look maken in de vakantie en dat deed ik dan met o.a. het essence all about candies palette.





De producten die ik gebruikte:
- Essence i love stage oogschaduwbasis
- Sleek i-divine oh so special
- Essence all about candies
- Catrice 570 Plum up the jam
- Essence silky touch blush 10 adorable
Mijn kwasten komen van de Hema en Kruidvat af.


Dit is mijn naakte oog :p Daar begin je altijd mee. Breng de oogschaduwbasis aan en dan kunnen we echt beginnen!


Ik begon met de roze kleur uit het all about candies palette van Essence. Deze bracht ik over mijn bewegend ooglid aan. Op de foto zie je dat niet goed, want het is nogal een lichte kleur.


Daarna bracht ik op de buitenkant van mijn ooglid gateau aan van het Sleek palette. Dat is trouwens een roze shimmer kleur.


Plum up the jam van Catrice is een donkere oudroze kleur. Die bracht ik aan in mijn arcadeboog, wel maar tot de helft. Ik werkte de twee andere kleurtjes nog bij.


De laatste stap is blenden! Ik bracht nog een bruin oogpotlood aan en wat mascara. Nog de blush van Essence voor roze wangetjes. Later bedacht ik me ook nog dat een koraalkleurig lipstick ook wel mooi zou zijn. Die bracht ik dus ook aan!

Dit was een lente look! Ik merk wel dat de foto's echt van slechte kwaliteit zijn deze keer. Daardoor zie je de kleuren ook minder goed... Maar ik ben aan het sparen voor een nieuwe camera! :)
Ik ben benieuwd wat jij vond van deze look en welke kleuren draag jij meestal in de lente?


 Wat eerder i.v.m. sporten

3 opmerkingen: