maandag 31 maart 2014

Live my week #13



Voor de eerste keer live my week. Ik ben er eigenlijk alleen nog aan het denken of ik de naam nou ook zou veranderen. Eerst was het live my weekend en nu live my week. Ik vind het wat minder klinken...
Misschien this is my live of welcome to my life? Ik weet het nog niet. 
Maar goed. Halverwege de week vergat ik soms foto's te maken. Op zaterdag en zondag heb ik dan weer meer foto's gemaakt, nog een beetje wennen! :p




Maandag


Ik wou mijn header veranderen. Nu is het zo. Niet zo grote verandering, maar ik vind het een stuk leuker staan dan eerst. Eerst stond de tekening links en daar langs like a sparkle.
 Een vriendin van mij heeft die tekening gemaakt en wil hem opnieuw maken. Binnenkort misschien wel een totaal nieuwe header! :)


Maandag was ik op tijd klaar met huiswerk. Ik bouwde mijn mini fotostudio op en begon alvast met wat producten te fotograferen voor reviews.

Dinsdag


Dinsdag hadden we maar een paar uur. Toen ben ik met mijn vriendinnengroep wat lekkers gaan eten bij Bakker Bart. Ik had weer een panini mozzarella. Ik vind het gewoon zo lekker! Er zit trouwens pesto, mozzarella en tomaat op.  


Na twee weken geen glee meer te hebben gekeken, had ik eindelijk weer eens tijd genoeg om glee te kijken! Een aflevering duurt ongeveer 40 minuten en ik ben daarvoor meestal te laat klaar met huiswerk. (en andere dingen :p)

Woensdag


Op woensdag heb ik altijd om 12 uur de school al uit. Ik had al mijn huiswerk al af, dus ik had een vrije middag!
Als eerste had ik de loopruimte van het caviahok verschoont. Gewoon even het vieze zaagsel eruit en schoon erin. Altijd leuk hoe die twee dan voorzichtig rond gaan snuffelen!



Ik heb weer eens lekker op de bank gezeten met een boek en rustige muziek.

Donderdag


Nog wat foto's gemaakt..

Vrijdag


Yes! Mua komt naar Nederland. Ik heb al een aantal producten op mijn wishlist staan. Nu nog wachten tot april voorbij is..


Die avond probeerden we een nieuwe smaak van tuc. Knoflook en kruiden. Een smaak die best lekker is, maar waar je echt niet teveel achter elkaar van moet eten. Anders is hij niet meer lekker. Het is een vrij sterke smaak. De knoflook proef wel. In combinatie met de kruiden lijkt het net een kruidenboter smaakje.

Zaterdag


Op vrijdagavond doe ik altijd turnen. We hadden weer eens de brug (twee ongelijke leggers). Blijkbaar was daar mijn broekje erg vies van geworden.. 

Hier vind ik ze zo schattig! :)

Toen ik het caviahok ging verschonen, heb ik ze weer eens buitengezet. Ik vind het wel nog een beetje eng om ze alleen buiten te zetten. Stel je voor dat er een roofvogel komt? Of dat die (wilde) kat opeens langs komt. Maar ik had een (groot) stuk karton erboven op gezet. 
Ik zette ze terug en hop, daar zat hij. In de berg hooi, helemaal verstopt!


Gezond doen! In plaats van een ijsje een kiwi.


Zondag


Na de lunch ging ik foto's maken van mijn outfit. Ik merk dat ik dat erg leuk vind! Het zou alleen handiger zijn als ik zo'n camera had die foto's achter elkaar kan maken. Nu moet ik steeds als ik een foto heb gemaakt naar die camera toe lopen.


Ik zat zowel bijna elke dag op de trampoline. Als het fijn weer was dan :)

En dat was mijn week! Op het einde van de week hadden echt lekker weer! Dat mag van mij de komende weken wel zo blijven. Hopelijk krijgen we een warmere lente als vorige jaar..
Hoe was jouw week? En vind je dat ik de naam van dit artikel moet veranderen?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten