maandag 17 maart 2014

Live my weekend #11




Weer weekendje voorbij. Deze week proefwerkweek, ik heb al twee proefwerken gehad, morgen drie. Ben benieuwd hoe het morgen gaat! Vandaag ging het best wel goed :) Maar goed, nu terug naar mijn weekend! Ik heb niet veel gedaan, vooral geleerd en zondag toernooi. Kijk je mee?


Zaterdag


Ik begon om 11 uur 's morgens al met leren, zodat ik voor het avondeten klaar kan zijn.
Dit is mijn huiswerkhaar. Ik maak een soort van staart met een klem en zet ook mijn pony vast met een klem/speldje. Er zit dan niks in de weg en ik raak dan minder snel afgeleid.


Met deze drie dingen kom ik de proefwerkweek wel door! Thee, milka chocola en een lekker motiverend geurtje in mijn kamer! :)
Ik heb trouwens nieuwe thee gekocht afgelopen week :) Ik heb nu een fruitvariatiedoosje, daar zit kers, mango, tropische vruchten en (weer) meloen.


Leren, leren, leren.


Natuurlijk hou ik ook een pauze. Sinds vorige week heeft een meisje bij mij op turnen ook een blog. Er staan nog niet zo veel artikelen op, maar dit vond ik wel erg leuk! Hier vertelt ze hoe je zelf makkelijk een lekker ijsje kan maken! Helaas heb ik geen ijsvormpjes meer, maar ik weet wat ik binnenkort ga halen! ;) Ze vertelde mij trouwens dat je dit ook kan doen met zo'n kleine glaasjes.
Klik hier voor de blog.


Mmm.. tosti! 


Toen ik iets aan het opzoeken was in een woordenboek, kwam ik dit tegen. Guinees biggetje. Een Guinees biggetje is gewoon een cavia :p (engels is guinea pig). Voortaan noem ik mijn cavia's biggetjes... :p


Zondag


Ik had me voorgenomen om op polyvore lente/zomer outfit te maken, zodat ik een soort van lookbook krijg. In de ochtend heb ik er alvast eentje gemaakt. Ik vind die ringen echt leuk!
Hierna ben ik nog gaan leren en toen moest ik naar het toernooi!


Toen ik thuis kwam zag de lucht er echt gaaf uit! Een goeie inspiratie voor een look ;)

Dat was mijn weekend! Ik ben er trouwens aan het nadenken om er live my week van te maken en het komt voortaan op maandag, want dat vind ik toch wat leuker om te doen (mijn week 'bespreken' in plaats van weekend). Het klinkt wel stommer :p Maar dat maakt niks uit, wat denk jij?

1 opmerking: