zondag 9 maart 2014

Live my week(end) #10





Mijn vakantie is jammer genoeg voorbij. Op naar de meivakantie! Deze keer heb ik van mijn hele week foto's gemaakt. Kijk je mee?



Maandag


Maandag was ik alleen thuis, dus ik nodigde een vriendin uit om te komen logeren. :) We keken de film so undercover. Miley cyrus speelt hier een privédetective die undercover moet gaan om de dochter van een belangrijke getuige te beschermen. Zeker een aanrader! :)

Disndag


We probeerden iets nieuws. Kippeling. Geen kibbeling, maar kippeling. Het is niet echt iets speciaals... Gewoon kip met een (gekruid) krokant jasje.

Woensdag



Yes! Muiswerk is af. Nu moet ik nog een voldoende halen voor de rekentoets in de proefwerkweek, maar dat lukt wel! Als ik dan weer een onvoldoende haal, moet ik de rest van het jaar gaan muiswerken. Daar heb ik geen zin in!


Van glee had ik wel gehoord, maar nooit gekeken. Waarom? Geen idee! Een vriendin vertelde erover en ik werd toch wel nieuwsgierig. Ik ben dus begonnen met seizoen 1 en ik vond het echt super leuk! :)

Donderdag



We waren (o.a.) naar Hema geweest en daar kocht ik deze blendkwast. Hij is erg fijn!

Vrijdag

 Vrijdag sprak ik af met een vriendin dus ik heb geen foto's. We kregen wel een nieuwe haan. De andere was dood gegaan. Vrijdag zag ik de haan pas voor het eerst.


Zaterdag

 Zaterdag was het zo'n mooi weer, dat de cavia's voor het eerst weer naar buiten mochten. Volgens mij vonden ze het erg leuk! ;)


Mijn konijn lag ook lekker te genieten van het zonnetje.


De hele middag had ik besteed aan krantjes rond brengen. Ik heb eigenlijk geen krantenwijk, dat vind ik gewoon niet zo'n leuk werk. Ik deed dit voor een vriendin die er niet was.

Zondag


Heerlijk die zon!


Zondagmiddag ging ik gezellig schaatsen met familie. We gingen in Duitsland schaatsen, in Grefrath. Heel erg leuke schaatsbaan! Je hebt een binnenbaan (ijshockey), een buitenbaan (wedstrijdbaan) en een baan in het 'gat' van de wedstrijdbaan, daarover zit een overkapping. Het was best raar om zonder jas, handschoenen en muts te schaatsen. Het meest rare was om te schaatsen zonder ijskoude voeten te krijgen!

Hoe was jouw week?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten