maandag 23 maart 2015

Welcome to my life- maart 2015 #3


Pfiew, proefwerkweek 4 is ook voorbij. Op naar nummer 5 en 6! 
Deze keer meer foto's als vorige keer, dus ook meer lichtpuntjes! Ik zat lekker buiten in de pauze, probeerde Oost-Indische inkt, ging naar de bios en ik sloot de week af door te shoppen.
Kijk je mee?





Wat was het lekker weer zeg! In het begin van de week dan, haha! Ik kon weer eens lekker buiten zitten in de pauze.


Ik maakte een begin aan een mogelijkheid voor een nieuwe lay-out, maar halverwege had ik een ander idee. Dat worden nog even afwachten!


Deze vogeltjes zijn goed gelukt toch? Ik vind de linkse beetje op een kuikentje lijken. Qua vorm en zijn vleugeltje. 


In het boek over art journaling (ik wist niet eens dat het een werkwoord was!) las ik over ecoline en andere soorten inkt. Dat sprak mij ontzettend aan en ik wilde ook eens iets nieuws proberen, dus ik schafte deze Oost-Indische inkt aan. Een kroontjespen had ik nog van de school. Later deze week heb ik ook een kwastje met een spitse punt aangeschaft voor het grover werk zeg maar.. Als ik bijvoorbeeld dikkere lijn wil of een stukje 'inkleuren'.



Woensdag kwam Insurgen uit, divergent 2. Ik wilde er heel graag heen! De inwijding, deel 1, had ik al gelezen, maar voor het gemak keek ik donderdag de film. Dan kon ik tenminste personen beetje herkennen, want dat zou wel handig zijn haha!


Hè bah, het weer sloeg wel helemaal om later in de week!


Shopping queens is een van mijn series die ik volg! De tijden vallen vaak wel samen met de tijden waarin ik een artikel schrijf, dus vaak wordt het terugkijken!

Over series gesproken, weet iemand een leuke serie? Ik wil er eentje gaan kijken/volgen, maar ik weet niet welke. Aanraders?


Zaterdag was het dan zover! Samen met een vriendin ging ik naar Insurgen! (in het Nederlands heet hij Opstand). Ik vond de film echt heel leuk en vooral spannend! Aanrader? Zeker, als je deel 1 hebt gezien. Anders is het misschien beetje moeilijk denk ik. Er is een deel drie, maar ik zou mijn god niet weten wat daarin zou moeten gebeuren. Het was namelijk een redelijk gesloten einde.. Niet helemaal, haha!


Zondag ging ik lekker shoppen! Niet veel gekocht, maar ik ging dan ook vooral voor zomerschoenen. Die ik ook heb gevonden. Bij de Sting zag ik ook dit super leuke kimono (vest). Ik wilde heel graag zoiets, maar vaak was het patroon niet leuk of was hij niet in mijn maat.

Dat was mijn week! Deze week wil ik op vrijdag echt weer eens een artikel plaatsen. De afgelopen twee weken gebeurde dat niet, omdat ik mijn USB een tijdje kwijt was, waardoor ik heel wat foto's niet had. Maar ja, niks aan te doen. Verder wil ik de schets van mijn nieuwe lay-out af hebben.
En, heb jij al plannen voor deze week?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten