maandag 2 maart 2015

Welcome to my life - februari 2015 #4



Zo, maart is ook aangebroken! Ik heb van alles gedaan, vooral op zondag! Onder andere kleren uitgezocht, ik maakte weer een aquarelwerk en ik besloot een challenge aan te gaan!
Kijk je mee?




Hè, bah! Wat een stom weer zeg!


Dit grappig gezichtje maakte me wel weer vrolijk! De laatste tijd trekt hij vaker grappige gezichtjes of ik maak de foto net op het goede moment, haha!


Ik had mijn haar ook weer eens gestijld! En de dag erna was het nog steeds zo, dat zie ik bijna nooit!


Heerlijk een stukje vlaai na school :) Mama was jarig geweest en we hadden nog wat over :)


Ik heb een knutselmandje! Tja, al mijn troep op de (eet)tafel is niet zo leuk voor sommigen. Whoeps! Hier zitten mijn art journal spullen in, maar ook mijn kleur- en tekenspullen.


Moet ik iets zeggen hierbij? :)


Bij Albert Hein krijg je een minikweeksetje bij je boodschappen. Een bakje, aarde/potgrond die je zelf moet maken en een stukje papier waar de (in mijn geval) sla uitkomt. Na drie dagen kwamen de eerste plantjes al naar boven!


Alvast beginnen met kunst(geschiedenis) samenvatten voor de proefwerkweek die over twee weken is, want dat is me toch veel stof! Dan kan ik me rond die tijd een beetje rusten met samenvatten, dat is wel fijn.


En gister hadden mijn plantjes al propellertjes zoals ik dat graag noem :)


Zo, mijn kleerkast is ook weer opgeruimd. De meeste kleren die je hier ziet, passen mij niet. Dan heb je ook nog een paar shirtjes/broeken die ik niet meer hoef, omdat ze bijvoorbeeld niet fijn zitten. Ik denk van ja, ik kan ze wel in mijn kast laten liggen, maar aandoen ga ik toch niet doen!


Mijn tweede aquarelwerk is af! Ik wil een serie maken van ballerina's met gele achtergrond en zwart/grijze ondergrond. Volgens mij zit ik in een ballerinafase, haha!


Hij kan niet alleen grappig op de foto staan, maar ook heel lief!


Zaterdagavond kwam Snow white and the huntsman op tv. Ik hou wel van die verfilmde sprookjes. Red riding hood heb ik ook gezien. In 2014 kwam ook Beauty and the beast uit. Naar die ben ik ook heel benieuwd!


Uiltjes getekend! Ik wil graag drie schilderijtjes hiervan maken van 20 bij 20. Zo'n kleintjes en dan dezelfde figuurtjes, maar andere kleuren. Ben benieuwd!




Ik ga deze challenge aan! Ik zag hem bij ikbensaske.nl Dit lijkt mij ontzettend leuk :) Maar ook best moeilijk aan de ene kant. Elke zaterdag ga ik een update plaatsen
Ik maakte een schriftje, anders heb ik allemaal losse blaadjes (ik wilde het niet in mijn schetsboek doen). Dit ziet er toch ook leuk uit :)

Komende week wil ik wel eens photoshop ontdekken, ik denk namelijk dat het mijn productiefoto's beter kan maken. De kleur komt namelijk niet altijd goed over en dan misschien schaduwen wegwerken, ik hoop dat het me gaat lukken! Verder kijk ik stiekem heel erg uit naar de eerste update van de challenge :)
Hoe was jouw week? Leuk weekend gehad?



1 opmerking:

  1. Awh, wat is je cavia een schatje, leuke foto's heb je ervan gemaakt! Leuk ook om te zien dat bij steeds meer mensen de schoonmaakkriebels toe beginnen te slaan, ik heb zelf afgelopen week ook mijn hele kamer tot in elk hoekje opgeruimd en schoongemaakt :) Fijne week! X Anniek

    BeantwoordenVerwijderen